2013年5月9日 星期四

Gilbert's Wedding 2012

今日工作同噚日一樣….多而心不在焉~~~放工跑去剪頭髮~~為我既旅行做好準備~~剪短短~~方便~~~(唔知有無人以為我想考警察呢~~哈哈~~)……..噚晚簡直係水浸鞋…今朝對鞋完全乾唔到….搞到我要搵番對舊鞋出黎番工!!但係今日又反高潮咁超好天喎…仲要藍天白雲又熱囉~~~奇怪的~



我同朗公子係做完姊妹同婚宴既中間就係去左臭男人既婚禮喇~~~雖然佢無係我地公司做只係一年有多~~~唔知點解佢好似已經無做幾年咁…可能我實在太掛住臭男人喇~~~~又會咁岩同mina豬豬同一日擺酒架~~~~~搞到人地飲唔到你哥餐~~~但我點都要走過黎同你影張相~~~臭男人既婚宴場地係路環威斯汀酒店(Westin Hotel)~~








好甜蜜的婚照呢~~~~~~





佢地既婚宴係搞室外既pool side party呢~~~~~我未試過架~~無得參加都有d可惜~~場地佈置好溫馨同典雅~~~~~~呢間酒店出名多外國人鐘意住~~因為又近黑沙海灘~隔離又有golf打~~岩哂渡假~~不過出市區唔方便~我地去影相時都未有其他人黎~~~






仲成日諗起以前大家一齊番工d白痴野~~~~~太搞笑~永遠都唔會忘記有過你呢個好拍檔同大家一齊工作~恭喜你呢~~~大個仔喇~~~




影左相我地就番去澳門飲mina哥餐喇~~臨走又見聖誕樹~




走時仲咁岩線見到其他黎飲既妹妹呢~~有d好耐無見呢~


那天我和朗公子一齊…..仲諗住搭的士番去…不過係路環搭番澳肯定要百幾蚊啦….於是我就諗到…我地搭威斯汀既免費專車去到港澳碼頭….再係港澳碼頭搭MGM既免費車番去飲~~~係咪好醒先~~~~




今日呀髮型師哥哥….
竟然手多多地唔小心剪到我d蔭有d露眼眉!!!!
跟住我就諗……..我係咪應該依家走去影證件相呀???
因為我出年夠期換身份證~~~~~
我依家個髮型要露到眼眉真係好難囉~~~
望望下真係嘔心…..原來張身份證已經跟左我差唔多10年喇~
要差不多換新的了~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-29日~
頭先自己剪完頭髮行左陣街~~
好開心~~行黎行去~周圍睇~
仲有買定d去旅行既野~~
開心心~

沒有留言:

張貼留言