2013年5月29日 星期三

小公子成長月記@2013年1月(百日宴)

今日超曬超好天…跟住下晝又無啦啦落一場失魂雨…….就像我今天的運氣一樣…….今朝超sad…..噚日做左隻野….又踩左落個氹度…….因為一張無人會睇到既黃紙….仲有一張與黃紙不相乎內容的job紙……我就係咁…..賴左野~搞左成朝…成朝心情超迷糊…….但番屋企食飽飯訓醒個下午覺…..再去埋腸道暢通一番之後(好暢通~)….心情突然爽番~可能腸道暢通令我思緒都暢通埋~下次有咩諗唔到都去暢通一番先~~~~~我不能讓一些無關痛養的人和事影響我準備去旅行既情緒~~~~加油~~



哎呀~唔覺唔覺呢粒人仔…..原來已經搞百日宴喇~~個咀仲係咁0都既~~可愛~這天的草莓衫…..我好喜歡呢~~~







呢個人仔真係越大越趣怪~~~~做咩事喊先….BB呢家野真係唔使理由架喎~





表姐表妹要相親相愛呢~





值得一提…..大家睇睇我塊面….呢個時期我係爛緊面……..塊面狂出大粒暗瘡哥個時期….我本身都唔好想抱小公子….因為驚佢望到我咁嚇人既樣……….嗚嗚….一月時我都唔敢影相呀!!!!!悲慘歲月~~~~~;[……..好彩有老巢咋…大家feel到我當時徬徨的心情嗎??

睇下我幾勇敢!!



哥日我同毛寶姐姐買左兩件新衫仔送俾佢~一套睡衣仔一件褸仔~遲d著出黎俾大家睇~







噚晚食飽飯去左塔石廣場…
因為依家係澳門藝術節~
塔石衛生中心度有光影遺跡睇~
都幾好睇既….不過重點係….
睇緊既時候….隔離有兩個女仔….
企我隔離哥個同另一個女仔講….
女仔:我今日好開心呀..有個學生話特登走過黎上我堂架~
另一個女仔:下~係呀~咩年紀架佢
女仔:唔知呀…應該係廿零三十歲哥d阿嬸囉
聽完之後…….
係咪即係話我緊我呀?
廿零三十歲都叫阿嬸!??!?!?!!?!?!?
我話俾毛寶知……
毛寶聽完之後超嬲….
毛寶:佢唔好話我知佢係22歲添囉…佢先要keep下呀..個樣生得咁老!!
哈哈~~~~~
我無估到依家我連阿姨都唔係..
係阿嬸~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-9日~~
希望餘下的工作日順順利利啦~~

沒有留言:

張貼留言