2013年5月14日 星期二

小公子成長月記@2012年12月(兩個月大)

哈哈~~知唔知今個星期最high既事係咩呢~最high既事就係~星期五係公眾假期呢~~~~~夠high了沒?日日都諗住呢個禮拜淨係番4日工都好丫~~~咁會易d等到星期四~~~我要我的小週末快快的來呀~~~~~~我想玩呀~~可否不下雨?



哈哈~~我地今日又黎專題探討呢粒人仔~~~12月初~~上去杯家探粒人仔……一上到去…原來粒人仔係張床度典下典下~就快訓著….點呀點呀~~係咪又唔同左樣呀~~~佢就黎訓著個樣都好好笑~~~想訓又未訓~~~~又八卦因為我地上到黎~~~~咁眼訓仲學人望鏡頭~~~






跟住杯叫我抱住佢氹佢訓喎~~~~我係第二次抱小公子的~~~~睇下佢~~仲未肯訓~~





跟住俾我”愛”下氹下搖下搖下之下….終於肯訓喇~~(幾有成功感呀~~)




由於抱佢訓左好一陣子….我隻手就出現麻痺狀態….於是轉手俾毛寶~~~~~點解你可以抱到個姿勢咁怪異既~~~~~~~~~~~~~~




擺明唔夠手力~~~~~睇下佢抱到好似單膝跪咁~~~我同杯呢個時候已經笑到不似人形~~~~




我地形容毛寶抱小公子既抱法….就好似個好可憐既乞兒…..係街抱住個無野食既妹係度行乞……哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~加埋效果~~~仲似~~~~




人仔終於入睡~~~終於可以放下呢粒重甸甸既人仔喇~~




呢張櫈仔我同毛寶送俾小公子既第一份禮物黎架~~四合一櫈仔~~~bb時可做電動搖搖椅~~大d又可以做食飯櫈等等~~




d大人係廳笑笑笑左一陣….粒野又話醒喇….咁易醒架~~梗係平時訓太多啦~xp




佢塊面豬呀~~~唔知點解可以咁醬爆既!!!!!!成日想mit佢呀~~~~~~一訓醒應該呆下呆下架嘛…點似得你咁多表情!!!!!!!曳豬~~~~~~





做咩呀做咩呀做咩見到我就O咀呀~~~



bb有咩好做~~訓飽又食..食飽又訓囉…..咁訓飽左依家咪食囉~





食奶其實無咩好影…..最精彩係掃風既樣….往往出乎意料咁樣衰~~~~咁好笑~~

呢張未算最精彩…..



邊有bb掃風掃到你個樣咁架…超搞笑囉~~~~~~睇黎你..都係走諧星路線架喇~~~~仲咁似男仔~~~






真係唔知點解件褸可以咁襯你~~~~




華華華…你睇佢塊面~~~~




雖然我地成日笑你~~但係姐姐們係好愛你的~~~~誰能拒絕你這個笑容?






超變態…
今朝7點醒左去左個廁所…
然後再訓回籠教…..
點知一訓就發夢……
發夢見到我俾一個殺手追殺(重點係個殺手一d都唔靚仔~)
仲要由等巴士上巴士落巴士落埋巴士不停攞支搶追住我..
搞到今朝一起身就好攰…
難怪我成日都無心機做野啦(藉口~)



點算呀…
我真係好鐘意Robert Downey Jr.呀~~~
(我還偷偷上網down佢d相~~番工得閒時睇~真醒神~)
之前有人係fb post過張相..
係佢由1987年至2013年個樣既對比…
wow~佢以前已經係大眼的帥哥…
但我認為比較好睇係2003年之後…
天呀….點解……
佢依家越老越好看!!!!
原來佢已經將近50歲….但係佢真係好帥氣呀~~~~~
好鐘意佢呀~~~~~
重點係想講…點解男人絕大部份越老越好看…
有幾條皺紋….更添韻味……更令人傾心~
但我未見過有人話女人越老越好看……..
為何咁唔公平?



報時:距離冰島英國自由行之旅仲有—-24日~
時光飛逝…..只餘下4個禮拜度咋~

沒有留言:

張貼留言