2013年5月27日 星期一

阿里山[阿仕師]牛肉麵

明明今日都好順順利利既~不過又俾bit機kick一kick遲左少少收工~明天加油~星期六:早上落得超級大雨!!!又水浸!!好彩落最大雨哥時我係訓緊~中午去食左小熊貓…我大大話話有成5至6年無食過~~~…->學ukulele~..->去買由澳門去香港機場既船飛~..->食左愛甜品做晚飯~下次都係食番金玉滿堂好過~…….星期日:又落大雨~不過好彩都係訓緊時落~呢日去左UA睇歡樂早場~~睇左Fast & Furious 6….上回既FF5已經好正~~今集FF6都夠哂緊張刺激~~~$55抵哂~~~….->食文哥~正~….->約左朗仔佢地一齊去venetian個wine and dine既festival~~不過其實唔抵…..有d成$30試一小杯…但試完個結論係同我地平時係超市買既平野差唔多~之後行過某酒檔…有得狂免費試飲~~再之後好彩毛寶識得某個攤位既人~~俾我地狂試酒(我真係好唔客氣~~不過我有幫襯~~~)……今日試左好多:有5小杯的sparkling wine….port wine….3小杯red wine….apple cider…..飲完都有d輕飄飄囉~~但點解無試過white wine既?我最後幫襯的sparkling wine更是買二送三…..係邊度搵???最叻都係毛寶~…..->唐吉訶德晚膳~星期日節目多多~有愉快的一天~



哈哈~早輪新口岸哥度開左間台灣牛肉麵喎……尤記起幾年前…..係凍冰冰既九份食過一碗熱辣辣既牛肉麵真係難忘的好吃~~所以就抽時間去會一會呢間唔知係咪澳門既第一間牛肉麵:阿里山[阿仕師]牛肉麵…地址:澳門皇朝巴黎街80號地下富達花園G座….電話:2875 3317






入到去…..鋪就唔算好大..不過都光猛同乾淨~坐低…..發現餐牌就係呢張點心紙~睇完…自己畫~~畫完~交俾服務員~種類唔多….望落d麵…..價錢都唔平喎……




叫左個小吃芝麻黃瓜柳$10….算幾平~不過無咩技巧啦~只係係青瓜上面放d醬~不過個醬都幾好味~~~我仲叫左個桂圓紅棗茶$14…..夠哂熱夠哂桂圓紅棗味~~好飲~~有果肉架真係~~




我點左招牌紅燒牛肉麵$46…….唔….湯一般般啦……d牛直頭硬到咬唔到…….好少可食到有牛(月展)可以咁硬…..





媽媽叫哥碗係麻辣紅燒牛肉麵$48….我諗個湯係一樣…只係加左辣椒醬落去….所….以…..亦唔會特別好味~

總括黎講……呢間野d麵咁貴….而且唔算特別好食….我到依家呢一刻只係諗起…佢哥杯好好味既桂圓紅棗茶~~




hehe~
我好開心~~
因為我身體擔憂既哥個情況無再出現~
又變番健康快活人~~
多謝大家對我的關愛呀~
我本身攞左錢諗住做掃瞄的…
點知哥間咁鬼巴閉約到唔知幾日之後….
於是我就發脾氣唔掃睇定d先…
哈哈~~過左一日就無事~
所以d錢~~呢個禮拜開心咁食哂佢lu~
所以有健康的身體先可以開心的吃喝玩樂呢~~
如果唔係筆錢就會用哂黎睇醫生~~
我要我和媽媽都身體健康康呢~



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-11日~
下?!咁突然既?
突然成咁既?????
但我仲有10個工作日喎~~~~~
前幾晚已經講緊出年想邊度旅行~~~
痴線~

沒有留言:

張貼留言