2013年5月10日 星期五

遠道而來的北海道好滋味

好野好野~~~星期五喇~~~~~~可惜的是…..我今晚竟然無節目~~~~好彩媽媽都一樣無街去~~~如果唔係星期五先做孤兒仔就慘啦~~~噚日咁好天…..今日又失驚無神朝早9點幾開始落雨喎~~~~希望周末會有好天氣啦~~~咁樣大家都玩得開心d呢~



wow~毛寶的二姊和姊夫除左請我一起吃北海道靚蟹外~仲送左好多手信俾我呢~~~


好名貴呀~~~~有royce既巧克力呢~~~甜心~~




實在太知我心水~~~~懶懶熊匙扣一大個~~~個樣夠哂懶~





扭蛋line貼紙仔~~好樣衰~~




平時都有食開呢隻薯條的…但係北海道就梗有特別版啦~~~呢個真係堅好味呀!!!!




呢個又係堅好味囉…一開即刻無哂~~~一件不留~~~~




還有另外的好味巧克力呢~~~~真多謝大比和阿sam對我咁好呢~~~感激你們把北海道的好味帶給我~~


hehe~好喜歡收到手信呢~因為覺得去旅行既人有想到你~不過去旅行唔買俾我都唔緊要既~因為…….我有時去旅行覺得買手信都幾煩的~~wakakak~(熟人唔計~)





今日一放工跑番屋企…..
我地遲d就會換一批全新設計既制服….
我走左番屋企試下岩岩做好既制服…
華….醜樣到呀………
件恤衫好似有肺葉咁囉~~~~~仲要公主袖…..
著到d女仔勁大隻(即係我)
唔知邊個咁有諗頭既呢??真係要讚一讚~
之前岩岩換依家哥套制服時我覺得都好醜架…
對比起最新哥套……突然覺得依家著緊哥套著得我好professional
我之後應該點樣面對套新制服好?
連我咁帥氣既人都handle唔到….
有邊個會著得好睇??????
有一句俗語說得好:沒有最醜….只有更醜~



點呀點呀……..
好衰囉…….
狂迷會就黎有歌迷聚會喇….
可以同我的偶像埋身肉博玩遊戲….
這是我入狂迷會夢寐以求的……
但佢竟然………係6月份搞囉….
仲要講明話唔會係6月尾………
咁我……6月都去左旅行啦…
又無得去喇…..
布志綸呀~~~~~~~~~~~~
你對我好狠心呀….點解唔等埋我番黎先搞歌迷聚會呀??
演唱會d飛個位又唔靚……歌迷聚會又去唔到…..
咁我入狂迷會做乜q呢?;[



報時:距離冰島英國自由行2013仲有—-28日
哈哈…唔講唔知~~
原來我係去旅行時既大廚~~~~
希望團友們唔好肚痛啦~

沒有留言:

張貼留言