2013年5月18日 星期六

七公子聖誕百元限定福袋派對2012@哭福袋篇

今日放假真開心~悠悠閒~~~中午去左食安琪兒巨型潛艇牛角包包~~好味~~跟住又去左行街………睇中左好幾件衫….不過試衫那刻發現…..我復胖了很多~~~~點算好~~~我要運動了~~~~真係一刻都唔停得~~~~夜晚又去左食cheap壽司~叫左d唔cheap既野食……但原來要叫cheap野食先開心~~~~跟住就去左睇9點9既大亨小傳……我唔明呢隻戲…又唔係科幻又唔係動作片….都要有3D版??奇怪~~睇完之後無諗到個故事係咁的~~~都幾好睇~~里安納豆怕醜的樣子真可愛~~



好喇~~~到kapo baby很期待的七公子聖誕百元哭福袋篇喇~~為怕新朋友唔知咩叫哭福袋我又再解釋一次先~~~~其實係有聖誕百元福袋先既~公子們要用100蚊黎買公子christmas party既交換禮物環節既一份禮物(買咩都得~只要全部加埋係100蚊就得喇~~)….前年已經笑到公子們人仰馬翻……貞公子前年哥支雪真係笑震全場!!!!!!貞就推說由於第一年參加掌握得唔好…我地睇下佢舊年點喇~…….另外舊年新加入既哭袋系列……..顧名思義…..哭袋一打開就係要令你哭啦~~~~哭袋裏面既禮物唔係用錢買既……係將自己屋企認為無用呀…..又認為其他人有用既野攞出黎入落袋…件數不限(咁先驚!!!!)………首先既環節係抽左福袋先~我地既御用畫師三公子…..為我地畫出各個公子既樣……差左包剪鎚分哂先後抽紙仔….如果抽中自己就重新抽過…….



三公子d畫係咪好神似呢~~我記得我地好似抽左三次先ok~~~~~~



福袋大哂冷~~~~~~~~七公子既福袋都係哂度~~~







好喇~經過三輪抽籤~~公佈結果~~杯公子抽中了三公子哥份~~係好實用的無印旅行套裝~~~超級岩去旅行既公子~~~恭喜恭喜~~





三公子抽中朗公子哥份~~不約而同的旅行用品組~恭喜恭喜~毛寶今次去冰島可以大派用場了~~~





朗公子抽中了宇文公子哥份(即係抽中左帥哥<—我哥份~~)…..我都好實用架~~有2013年月曆~~~~仲有行李掛牌~~~~(衰在唔記得meet價錢牌咋~~)






宇文公子抽中貞公子哥份….睇下我笑容幾少就知我幾唔想抽中貞公子哥份啦…佢前年支雪真係太嚇人…….佢成為左舊年公子最唔想抽中既人~~~~不過一開….唔係喎~~又幾好喎~~~野食就最好喇~~~仲有一支我想試好耐既美白牙膏~~岩哂~~





貞公子抽中了凱公子哥份~~有浴廉同埋懶懶熊保鮮膠袋….貞說:我全部都用唔著…..凱公子真慘~~~~~不過懶懶保鮮膠袋好得意喎~~~~





凱公子抽中了麥公子的~~有tiffany洗銀膏~~仲有汽車用品….重點是:凱公子無車的~~哈哈哈哈哈哈~~~~





麥公子抽中杯公子的~全部都岩哂冬天用呢~杯叻~





~~~~~~~~~~福袋部份完結….萬眾期待的哭袋部份來臨~~~~~~~~~~



毛寶真有才~~~連哭袋部份d抽籤紙都全部重新畫過~~~~好慘呀~~~~~





哭袋一覽~~~大家都好有戲呀~~~~~~~











講真….以下禮物出場順序我自己重新排過….最爆的留到最後(即係我最唔想抽到哥d~~~)



咁岩線三公子又抽中朗公子哥份!!!神奇~~~朗公子都算好人……件件新主人都可以用的~






咦~~~麥公子又抽中杯公子哥份既?????又係用得番既野~~算係留手~





朗公子抽中貞公子的~貞還送出”有線”滑鼠~~多謝哂~癲人開始出現~





杯公子抽中我的~~~又唔使咁唔開心既……我只係送左一支我認為人地送俾我既一支超臭anna sui香水je(全新)~~~~~真係超臭我覺得….臭狐都香過佢!!!!!!或者杯你會覺得好香呢~~~~其中一個…我抽唔中我想要既匙扣…抽中一個超醜的~送俾你~~~另外有一條人地送俾我既電話繩….agnis b黎架~~不過係男裝的~~~我部電話都用唔到電話繩既~~~哈哈~~雖然我送既野都唔正常…不過加埋加埋都叫總價超過600蚊的~~~~~





高潮黎喇~~~最瘋癲的倒數三位~~~~第三位……不幸地….我抽中第三瘋癲的凱公子哭袋….唔哭唔得……佢袋野超大…超多……..起碼有7…8樣…..凱…我最憎人送杯俾我架….頂你~~~仲要係skin food贈品~~~~哥包冒牌梳鏡套裝唔知搞咩~~~最火遮眼係哥個唔知邊個送俾佢既越南手信….滴滴咖啡壺一個…..我都唔飲咖啡既~~~~~~~~~無用都算啦…我仲抽中最大包的………………………………..





最瘋癲第二位…..凱公子都算有報應……抽中三公子哥份~~~有前年毛寶抽中貞既哥支雪!!!!!!!!!!一對鞋…….(好似係有撻污垢既新鞋…..佢又無諗過….人地有可能同佢個碼唔同架喎….)…….最離譜係….一條毛寶係淘寶淘番黎之後….發現圖片與事實不乎既一條醜到爆既褲(綠色哥條)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!醜到係…凱說:佢連做我睡褲都唔配!!!!!…..潮人都有失手時………仲有一個全新既耳筒既…不過毛寶話用得一d都唔舒服先送出黎的…..嘔嘔…好彩我抽唔中…….條舞棚獅既褲我真係招架唔住…仲有哥對我唔岩著既鞋….





最瘋癲第一位……..前年福袋最瘋癲抽中舊年哭袋最瘋癲……好恐怖…貞公子抽中麥公子的…..睇見麥叔叔….絕對反一反眼…….最離譜係…..大家睇睇…係擺係正中間既哥條belt呀!!!!!!!!恐怖到!!!!!!個扣大到咁….仲要係呢d公仔…..天呀…麥公子點解你會買d咁既野仲可以唔dup左佢架~~~~~~點用呀~~~~~~我最記得有人問麥公子幾時買….個答案係3..4年前…..之後有一個人話:咁….哥時你都懂事…識性架喇喎….點解你仲會買呢條咁既野既??????……………..之後即刻全場勁笑…..好彩我時運高抽唔中咋~~~~唔係有排發惡夢~~~~~~~痴線架班人~~~~~~


真係寫番出黎都笑到我標哂眼水….絕對唔係人既所為~~~~~咁樣害兄弟~~~不過放心…我地規定左….出現過係哭袋的….唔可以再出現第二次…..所以下年~~大家會有新野睇….想睇呢班人今年會癲成點….請留意今年聖誕再推出既公子哭袋~



之前話呢間野會收$300切餅費既…所以我地攞左個蛋糕…..係麥公子的車上吃~係聖安娜既比利時雙層森林~$269(1.5磅)….上層係比利時55度朱古力香蕉蛋糕~下
層係比利時55度朱古力車厘子薄脆蛋糕~~~好正呀~~~~~~~~





很期待今年的公子聖誕聯歡~~~~~~~




其實頭先去睇戲臨開場前同個職員發生口角…
哥個野直頭企係個戲院門口回鬧我…….
那刻我真的嬲到爆炸!!!
之前篇blog仲有人話我EQ高…..
其實我一點也不~:P
番黎沖涼之後靜左諗下……
點解我會咁架~~~傻婆咁同人周街鬧~~~(雖然佢真係好可惡)
都係你講得岩~~退一步海闊天空~~~
好有型呀你~~~仰慕中~~
如果我當時係戲院一角見到人同個職員鬧到咁…
我一定會覺得有戲睇~~(甚至好睇過套戲~~)
而我竟然上演呢場鬧劇~~~~
我實在太可笑~~~~要上情緒訓練班哥個係我先岩~~
睇黎我要成為可愛的淑女呢條路仲有排~~
我今日真係學左好多野:D



好似星期一同二都比較忙~
希望有時間上黎打打東西~
發發up瘋啦~~



報時:距離冰島英國之旅2013仲有—-20日~
我諗我真係要係忙碌既工作中放一放假..
輕鬆一下先得喇….
開始感到有點抖不過氣來;p


沒有留言:

張貼留言