2013年5月30日 星期四

朗公子生日會2013

今朝訓到5點幾醒左……其實係因為一個惡夢~醒左之後有d頭痛…..出廳食粒頭痛藥再訓…..唔知點解今日成個人都係迷迷糊糊咁過…………………..今晚出左去食飯~約左毛寶朗仔同g去左食一間新開既日式燒烤放題..叫熊出沒……超多的人……價錢也幾貴….加埋一成$250一個人……雖然係任食…..不過d肉麻麻啦……後尾我諗諗下…….其實去東瀛十八番食d靚d既肉都係$200幾一個人咋喎~依家年紀大左…..食野都係食精d既好~



我地今次既公子慶生揀左係氹仔既篤篤泰國餐廳~~地方唔大~都幾多人食下~~有兩間篤篤~聽講馬場附近哥間好味d~所以我地食呢間~






我地今次得6個人(貞公子有事未之能出席~)…..但係….我地叫左11個餸~~~~好癲呀~~普遍黎講佢d餸全部都好好味~~~炸蝦餅都好正~~






我地今次既一月生日公子就係佢~~朗公子~~~~每年既第一個生日公子~~唔知仲有無人記得佢舊年俾個法國佬攬住鍚既生日會呢??請留意蛋糕上既字句:”朗仔廿七  兒孫滿膝”….寫得上呢個蛋糕既賀語係要經過七位公子公投選出最後勝利者先可以寫上去架~~~勝出者就係我喇~~~~yeah~~我真叻~~~上年都係我作架~~~上年係:”朗仔廿六  嫁番大陸”~~~~~~~~~~~簡直同今年係互相呼應呀~~~~希望出年既朗公子生日標語都係我嬴就好喇~~~~


淨係呢個壽星公蛋糕都夠搞野啦~~~~整蛋糕哥個肯定以為幫公公婆婆搞大壽~~~~wakakaa~~~~~



仲有呀~~~朗公子超愛矇芝芝的~~~竟係俾凱公子搵到呢隻矇芝芝壽星公~~可愛不???好好笑呀佢個樣~~~




生日快樂呀~~~~~





我塊面係一月尾仲未好番囉~~~~



拆左個盒矇芝芝個樣仲好笑~~真係驚支蠟燭燒普佢d鬚~~~






許的願要實現呢~~~~~~






仲有公子們其他的小心意~




仲逼佢同蛋糕的壽星公鍚鍚~~~~哈哈~~~




大合照~~~~




因為貞無黎~~~~我就加左佢個頭落去~~睇落好恐怖~~~哈哈哈~~




留左屋企之後朗仔仲將佢自己哥兩隻矇芝芝擺埋落去~~~~好得意呀~~




最後發現原來仲有壽星婆~~~~朗仔買埋~~~湊成一對~~好可愛呢~~







報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-8日~
好開心既係….聽日就到星期五了~
我諗我今晚要早d訓~

沒有留言:

張貼留言