2013年5月3日 星期五

小公子的成長月記@2012年11月(一個月大)

呢兩日都無咩心機寫blog…..病左幾日……開始係喉嚨痛架…跟住就感冒喇….好彩d日本藥都幾勁~~~不過食完好眼訓….番工都無心機……..噚日仲開左兩個鐘ot……番左9個鐘頭工….坐足9個鐘counter…..真係幾攰……..開心的是…今天是星期五~~~仲要順利準時收工~~~仲有就係….因間去睇iron man 3~~~~~~好野~~~~~



helo~這是小公子的一個月大既樣~時為舊年11月~~同10月時又唔同左樣喇~~~~好得意呀隻豬仔~~~~~



隻豬仔真係好似男仔呢~~:p~~依家都係~~




我第一次抱佢呀!!!!!!!超驚~~~~好驚整親佢~~~不過經杯杯同杯媽鼓勵~~~我鼓起勇氣第一次抱抱豬仔~~~~


兩個月既小公子仍在睡夢中渡過~



其實今次去杯媽屋企我主要係想睇下柏佬架~~~因為小公子出世所有人既焦點都去哂佢到~~柏佬一定好失落~~~不過….我今次上去探佢…..佢太興奮見到我……佢送左一條超大既用佢隻爪整成既疤痕一大條俾我….有成隻手指咁長….直到依家…仲係度@@”“….衰仔乾…….





點解咁乖個頭伸到超長咁望住我呀…..咁梗係因為我手上有佢最愛既零食啦!!!!


hehe~大家仲記唔記得我去法國時買左件熊仔衫俾小公子呢~~~~第一次見佢著呢~~~好得意呀~~~~~~~你係咪都好鐘意呢件衫仔呢~~~~~~





係屋企又著~出街又著~~~~我真係好鐘意你個面珠登架~~~~




除左帽之後……er….點解你得一個月人仔…..可以有咁多頭髮既…………..仲要有哂造型….gel哂頭咁~~~~小公子果然係帥呀~~~~~~(再講佢係女仔黎架~~)






報時:距離英國冰島自由行之旅2013-仲有—-35日~~~
我係咪要準備心情去旅行喇??????

沒有留言:

張貼留言