2013年5月23日 星期四

芝士火鍋@Pizza Hut

今日整天心不在焉….沒有心機工作….因為前幾天開始出現一點健康小問題…..所以我好擔心~~我諱疾忌醫好幾天…..今日終於鼓起勇氣去睇醫生…..好彩醫生話無咩野~我都放心少少~~~~不過希望哥個情況快d消失啦~~~~求下你啦老天爺爺~



冬天哥時d連鎖餐飲店(例如意粉屋之類)咪好興會出芝士火鍋既~舊年冬天時pizza hut都有出喎~所以哥次我地就約埋貞貞一齊去試試~叫左一個2人餐試試~






有一個呢個拼盤咁啦…其他都係常見既野…好好奇係…點解會有青蘋果呢???加芝士???




另外加錢叫左呢個煙三文魚沙律~




都有幾大兜芝士下……開頭我地仲覺得自己唔夠野食…不過食食下…….好漏呀救命…..而且我覺得佢呢個都唔算有咩特別………..又唔係特別好味…..配某d料仲特別難食…..



次次食親芝士火鍋都係咁……每次睇圖都好想好想食……無論係邊度都好..(就算係瑞士都好)……食到中段總係漏到唔想再食….最後一定唔係食飽…一定係漏飽的…….但過後…..又會想再食….我實在唔係好明我地呢個行為….哈哈~~~



但pizza hut呢度既芝士火鍋我係一定唔會再食….因為真係好難食…….其實係我人生中…食過最好味既一次芝士火鍋….其實…我係我媽媽整架~:]




睇先去睇左醫生之後臭埋毛寶放工~
一齊去左商務印書局~~~
因為佢做到6月16日就唔做….
全部書都大傾銷~~
我都去買番幾本我仲未買既亦舒~~~
再左兩本兒童書刊俾朋友既女…
5本加埋先200幾~~~
好抵呢~~~
我有諗過買番本旅遊書~
不過等我去哥個地方時就可能變舊書~
所以放番低~~我真係理智~~



報時:距離冰島英國自由行之旅仲有—-15日~
請給我健康的身體和晴朗的天氣去旅行啦~~

沒有留言:

張貼留言