2013年5月6日 星期一

一年一度的北海道蟹宴~

星期五晚咪去左睇iron man 3既~~好好睇呀~~我本身唔係iron man既粉絲…不過做哂功課睇番1..2集先去捧場~~~話實在第1集真係好正(我噚晚仲有係明珠台再翻睇)….第2集就認真麻麻喇~~睇到我訓哂覺……跟住就到復仇者聯盟~~再到依家既第3集~~~真係好好睇~~我地為左慳…..選擇左睇2D無睇3D~(我其實唔係太鐘意睇3D戲~因為唔係太3D之餘要俾多d錢之外…要我帶兩個眼鏡睇真係好煩~)….我係超級的喜歡Robert Downey Jr.~~~不過鐘意佢唔係因為iron man喎~~係因為我最愛睇佢做既福爾摩斯系列~~依家我兩個系列都好愛~~~~~~~~~~~~~~~~~~~星期六:突然唔使學ukulele~去左食新野~氹仔文哥~唔錯喎~~…->見超得閒去左行金沙城同venetian…..點知有收獲~~….->食秀蘭~~…..星期日:無人估到我地會去睇歡樂早場…..朝早10點半….去左UA睇催眠潛凶….因為毛寶話想睇…又無錢喎…於是要去睇早場….因為平$25~~咁窮…呢個禮拜仲睇左兩套戲添~~(咁iron man無睇3D嘛~~咪可以睇多套囉~~)->去左路環橋記食飯..今次有乳豬但我地竟然無叫喎~….->和家人同吃pizza hut~~



哈哈~~好似連續兩年既冬天都有係毛寶大姊姊家黎一個邊爐聚會的~~個鍋既湯底我地係外賣維康既乳豬海鮮煲~~好正~~~






維康d肥牛真係超正的~~~~~超有牛味~~~~後面哥盒肥牛唔使幾分鐘就俾我地掃哂~~




但其實邊爐唔係主角黎架~~~攝下牙”la”架咋~~~主角係毛寶二姊和二姊夫在北海道帶回來的巨型蟹~~~~~~~~~




真係超勁大隻囉~~~~打開佢d爪有成張檯咁長~~恐怖~~~





除左長腳蟹之外~~仲有毛蟹….毛蟹殺傷力超大…因為佢個殼有好多刺~~~~一不小心就會整損囉~~~~~





望望下真係會覺得佢地好似外星生物~~~~不過長腳蟹(定係皇帝蟹?)我都係覺麻麻~~因為佢係水煮形式~~令到個蟹d味流失哂~~~~~~雖然係啖啖肉~~~~~~~~個人黎講比較喜歡毛蟹多d~~~因為毛蟹d膏好多好正~~~





兩次去完北海道都有請我一起吃呢~我知道攞番黎都好辛苦的!!!因為超級的重!!!!你們對我真好~謝謝你們的邀請~~好好味呀~~~






放工去左聽野~~
因為星期日有野要做…….
要做之前首先就要去上呢個堂…
第一次做呢個角色…..
有d緊張添~~~~



我今日真係覺得好攰呀…
攰到………..唔識講



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-32日
我想講~~~我好開心~~~
因為我地張英國歌劇飛寄到番黎喇~~~
無寄失到呀~~~~歡呼~~~~~

沒有留言:

張貼留言