2013年5月13日 星期一

Cathedral Cafe

今日出大太陽~熱到暈~雖然天氣幾唔錯…但我工作情緒一點高漲也沒有~~~星期六:去吃教主雲南米線~得到教主同我對話~~…->學ukulele~…本身諗住學mr.既歌…點知…超難…放棄~….->探小公子~點知佢太耐無見我地…喊到九彩~傷心~~~見到柏佬….佢依家既最新形容詞係”斑點豬”~~…->訓下午覺~(雖然唔使番工~~但呢個環節都係好重要架~)->食cheap壽司~又幾好味喎~……..星期日:朝早去工作..晨咁早起身….仲早過平時番工~不過除左早起身辛苦d之外….份工係一d都唔辛苦~….->食篤篤泰國餐~…->回家小休….不過我都無停落黎….仲走去掃地..係咪痴線架……期間有隻蚊不停嬲住我….經過同佢多番交手….起碼10個回合….由於佢太貪吃….最後死係我亂掌之下~~~~~….->夜晚慶祝母親節同左婆婆佢地一齊去左食稻庭養助日本野~~



哈哈~~今次又黎試下當時新開既cafe~~呢間cafe位於大堂街…..即係大堂炸雞既隔離je~叫Cathedral Cafe…….我…..其實唔識點讀……我都係問番diana叫咩名咋~






cafe都幾外國feel呀~~因為….係由一外國人開架囉~~哈哈~~


有室外位和室內位~



我地呢日見室外位唔錯~~就諗住親親室外~(不過無咩野睇~因為只係對住九記條斜路~)….美中不足係…..有人食煙..好臭~叫左杯mocha飲…好似要成$3x….不過係完全唔好飲的….淡口之無咩味之餘…因為我叫凍既…佢竟然係熱辣辣咁沖完….再加兩粒冰落去就算….真係得兩粒…多一粒都無….有邊個會想飲呢種溫度既凍飲??





all day breakfast英式早餐…好似係$55…但係…我覺得個價錢咁樣…好似少野食左d喎……隻蛋係煎得幾好味既…..但$55太貴了….以前間食all day breakfast 既247多好多野食喎~




呢個係唔知咩海鮮意粉…..要成$6x……細碟之餘….仲要所指既海鮮係幾粒淡菜囉…我唔會形容哥粒係青口…因為口感和味道都係淡菜~

呢間野個室外位雖然唔錯…不過野食同價錢不相乎….只係去過一次~



其實呢一篇我係重點想講:由呢篇開始….全部都係我短髮系的blog喇~~~(呢d相係我剪短髮後第二日影的~)我好喜歡毛寶幫我影既呢張相~~毛寶~你真會捕捉我最美的角度~~~(嘔)….張相好似去左外國咁~~





剪短髮後第一張的廁所自拍照XD~~~~~




剪短髮後要常常修剪的…….但我還是最愛第一次剪短髮時的側面….點解剪極都剪唔番??






平時對某個同事既處事手法常常以自己角度睇…
點知噚日從某人口中得知….
其現時處境原來相當不好受………
聽完我覺得好難過…….
又印證左凡事唔可以睇表面去判斷……
好後悔之前帶有色眼鏡睇佢….
我錯了;[…對不起;[
我不是好孩子
我會從錯誤中學習…然後成長….
希望我會懂得多點包容別人;]



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-25日~
開始有d旅行feel~~~~
去旅行最鐘意係邊度飛呀~
去香港~
去香港機場最鐘意食咩呀~
去食勝博殿炸豬扒~
yeah~我下個月要食~~~~~

沒有留言:

張貼留言