2013年5月8日 星期三

Mina's Wedding 2012

今日我地哥邊又要開始叫番三線籌~好正~~本黎今日成日都懶好天架….我都知同有睇天氣報告話今日會落雨……但我估唔到會落到咁大雨囉澳門……原來有掛黑色暴雨呀!!!!!!全個fb都俾朋友們既”好大雨呀~~”洗哂版……..大都係講:大雨到…平時唔浸既地方都浸….平時浸開哥d都唔知點算!!!!!!!…..真係……d雨落到唔使錢咁……直落3個幾鐘係超級超級豪雨!!!!!!!!唔知香港係咪咁呢



yo~舊年12月係小米娜既大喜日子~~而我和貞公子和朗公子有幸成為姊妹團的一份子…….講明先…..呢篇野…我真係諗左好耐post唔post出黎好…..因為……佢有請專人幫我地化妝set頭的……我都有滿心歡喜期待過…..我仲搵左個我想set既髮型做參考~~不過…世上總是事與願違…..開講有話….做生不如做熟…….有時d野….自己化….總知道自己優缺點…………..人地化就……唉~~~~請有心理準備先好睇落去呀!!!!!!!!






喂….大佬呀…我想整哥個髮型係超級優美囉….你唔識都唔好整到我個頭咁啦…真係樣衰到我想即刻跑番屋企唔想做姊妹囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!個髮尾向哂內彎都無咩問題….佢又內又外咁…..根本….我認為我訓醒個頭仲靚囉……你地都知我鼓起幾大勇氣啦!!!!!因為我真係想俾人知佢整得有幾樣衰呀!!!!!!!!!




之後經我用我隻手既熱力搶救先整番好少少咋!!!!真係好少少咋…多少少都無呀…火都黎囉..

有無見到我個樣有幾唔開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



我覺得個妝都………我覺得自己化自己好d囉……雖然我都無咩技巧可言…






拋下樣衰不理…….新郎到了~~~玩兄弟時我盡量將自己收到最入~~~




叻仔呀~好快接到新娘喇~~mina好靚女呀~~~




花車好有氣勢呢~~~~




換上婚紗的你好可愛~~我地的合照~~完全覺得自己好有風塵味……





之後去行大運~第一站去左MGM影相~~~都幾靚~~~




再過去氹仔威尼斯人~~哥期幾靚呀~~~有棵大大的聖誕樹~~我好鐘意呢隻藍色的聖誕樹呢~~~~~




加上佢哥時冬天室外有落假雪~~~令到Mina好似去左外國影婚紗相咁~~~使唔使咁可愛呀你~~~~





夜晚係MGM擺酒呢~~~~






婚紗照好美呢~~~頭一張係觀光塔影架~~~





呢張我好鐘意~~因為佢地兩個都笑得好開心~~~~呢張好似係韓國影呢~~




呢張係觀光塔外圍影架~~~好靚~~~即係平日係60幾樓行sky walk哥個外圍~~~~重點係睇真少少啦~~~~佢係一幅油畫黎架~~~~~~好真呀~~~

之後我地去左另外一個人既婚宴影張相~~~~不過都幾頻撲~~~因為…..mina係MGM…另一位朋友係路環呢~~~~無理由著姊妹裙去架~~~咁咪換衫囉~~~~之後去完路環又再番黎飲~~~~~~~~~趕暈我~~



換番衫再同Mina豬合照一幅~~~~要幸福呀~~~~個頭我又再番屋企自行拉直過….個妝佢有幫我再補……..仲濃左d……..攞膽~我都唔岩咁濃妝~





哥日係飲宴之前…仲有雞尾酒會呢….又…幾好飲喎~~~~


wakakak~d野好好味呀~~~~~不過好緊~~~食唔到好多~~~



咦~~幾新穎喎~~未見過呢個回禮禮物~~~






其實呢…我想講呢….有好多同事都話唔係好認得呢個係我…..我覺得自己好樣衰….






原來夜晚係咁既色架~~~






今日係5月8日喎….
對大家黎講今日係一個平常既日子~
對我黎講今日很特別的~~~
所以今日出左街諗住慶祝慶祝一番~
點知…….落雨大到行都行唔到…
迫住入左去”發達”食牛肉粉絲~~
未見過有人去發達慶祝~~好正~~~
不過都好開心~~~~~~~
希望每一年既呢一日都可以開開心心一起慶祝啦~~~
kor koi kei~
p.s.係呢度真係要多謝我們偉大的貞貞~~
係最大雨時打俾佢求救佢義無反顧地出車車我地番企~~
貞~你是最好的~



報時:距離冰島英國自由行之旅仲有—-30日~
真係真係要開始緊張喇~~~~~

沒有留言:

張貼留言