2013年5月21日 星期二

DUO陳奕迅2012澳門演唱會PART II

懶了一天~~~噚日同左妹妹們去食飯~~~今日媽媽入醫院做一個健康檢查….我憂心了一整天…..導致我今日工作表現不佳呀~~~整天都心不在焉…..放工即刻衝去醫院陪媽媽怕佢悶~~好彩媽媽聽日就番黎~~…….星期六:去左食九記….發現中學時6蚊3球既雪糕…依家已經係20蚊3球…接受唔到~..->為柏佬賀壽~~5月係柏佬既生日月~~(因為我地唔知佢正確係邊日~~所以當5月係佢既生日月~~)…開心到佢呀~~買左新玩具俾佢玩到癲~~…->去左探小公子~大個了~~反斗了~~杯仲整左海鮮餐俾我地食~~…..星期日:去左氹仔食興記..呢日超熱~~..->去左新開哥間百佳買去旅行既野(零食為多~~)…好緊張呀~~就黎要去旅行喇~~


從很久以前起….陳奕迅的演唱會都是一票難求的~~~~上一次係香港既DUO演唱會….因為某人的某追求者…..自稱買到靚位我地先有得睇~~~~之後佢係會展?有再開一個演唱會的…好似只有4場…..個城市電腦售票網完全入唔到囉(其實今次最新哥個演唱會都係入唔到的)…….舊年12月20日……每年回歸澳門政府都會搞個回歸演唱會的…….我之前有睇過好正的鄭秀文……舊年輪到eason喇~~~~~都幾平架….澳門居民買飛好似係$50…..不過好癲…有人係開賣前幾日就係哥度排定隊…..不過哥d位好遠的……一定要用望遠鏡囉…..不過我舊年又再好好彩地免費獲得兩張VIP區的飛~~~謝謝有心人~~~






雖然係VIP區的…不過都係要先到先得無劃位的~~~哥日2點開始…我地就12點幾去左排隊入場喇~~~係喎唔記得講~回歸show最興係氹仔運動場搞…..係朝早既室外show~~~有沒有一點點香港duo既舞台feel??




我地超叻囉~~~~霸到舞台前面第二行既位坐呀~~~~係我睇演唱會坐得最前既一次~~~俾錢都無咁前~~~~~~唔記得介紹~呢個我表妹~




開場~今年司儀係李浩林~




無啦啦加送C All Star~~我後面坐左幾個C All Star粉絲…個燈牌係放係大脾上的~




跟住就係有唔知咩咩咩儀式喇~回歸呀嘛~





eason既樂隊出黎喇~~仲有盧凱彤呀~~~




出黎喇~~~陳eason出來了~~~~~夠唔夠近~~~夠唔夠近~~~我那可是第二行呢~~






話實在….我地第一次係香港睇DUO時已經笑過佢呢件衫好似某賭場莊荷制服…估唔到今次都有著~~~我覺得我地套新制服有得同佢呢件揮過~~~





其實歌手之中我都好喜歡陳奕迅的~~~~~(我愛eason跟我對布志綸的愛是不同的~)….唔使講~~~陳奕迅簡直係歌王啦~~~佢唱既歌有時簡直係直插人心臟的~~好衰架~~唔知大家有無好鐘意既陳奕迅歌曲呢???我大愛的有:人來人往…無人之境…今天只做一件事…還有甚麼可以送給你…不來也不去…十面埋伏…葡萄成熟時…黃金時代….其實完全不能盡錄……實在有太多好歌~







0我~我好鐘意呢張相的~~~其實我除左鐘意佢d歌之外…..其實…..我幾鐘意睇佢做哥d戲架~~~唔錯喎~十二夜~每當變幻時~仲有最令我想哭的常在我心~




呢part d舊相好有feel~









唔使講~呢個moment一定係唱緊沙龍~

"登高峰一秒  得獎一秒  再破紀錄的一秒
港灣晚燈  山頂破曉  摘下懷念記住美妙
升職那刻  新婚那朝  成為父母的一秒
要拍照的事  可不少!!”



除左歌同戲之外~佢既搞鬼個性我都幾欣賞~常常帶給人開心~






帶墨鏡真係好靚仔~~



跟住eason話係youtube聽到有人cover佢唱無人之境好好聽喎…仲要係澳門人~~於是佢係哥個演唱會請佢同佢一齊唱無人之境~~~真的真的好好聽~~~~讚~





eason話俾遠d既人望下佢喎~~咁即係唔係俾我望啦~~~所以我睇得唔清楚係岩的~(氣燄~)





條梯上面有岩岩回歸儀式時既紙碎係度~佻皮的他用腳一踢~澳門落雪呀~~~好靚呀~~(笑)





encore部份就著得casual一點啦~






佢仲要特登整d chok樣俾我地影相囉~~佢真係好搞笑~~~~





澳門係DUO世界巡迴演唱會既最後一站呀~~~~好榮幸~~~~第一站既香港同最後一站既澳門我都有份睇~~~實在係無上既光榮呢~~~陳奕迅既演唱會真係萬分精彩呢~~~好想再睇佢新哥個演唱會呀!!!!!!!!點解我買唔到飛喎~~





我舅母仲接到恭碩良拋落黎既哥支鼓棍呢~~~~~借俾我地影下相啦~~





多謝澳門政府請佢過黎開演唱會呀~~~咁….你幾時再請Mr.過黎呀???我要再跟他頭貼頭呀~






報時:距離冰島英國自由行之旅仲有—-17日~
下….仲有兩個禮拜多d咋!!!!!!!
好緊張呀…
今次兩個國家我都無去過架~~~
好期待呀~~~我地仲買左好多零食去呀~~
係冰島野餐~~

沒有留言:

張貼留言