2013年5月7日 星期二

凱公子生日會2012

wow~wow~wow~~~工作量仍然多到痴筋~~可幸既係…..都尚算順利~~~無野好得過順利收工架喇~~~~~正呀~~~~~



拿~~我都話年尾多人生日啦~~~到左我之後到杯….就到11月既凱公子喇~~今次去左食打邊邊~~叫…..滾動軒???忘了~~不過呢間都幾好味~~d牛好正~~~大蜆又好味~~~蠔都好好味呢~~呢間野係筷子基的~~~其實筷子基真係好多正野食~~


由於之前我攞左部電話去整~~呢個期間d相無左~~~野食無得詳講~~~




直接跳入蛋糕環節~~~









記唔記得我生日哥時呀~~~影哥d唔見得人既”就是你”相~~~今次我地搵人幫我地影….有公子淆底唔做哥個公子鋪屎囉~~~~怕咩喎~~~雖然我見到幫我地影相哥個有偷笑~~~~




送禮環節~~知你兩個最帥喇~~










七公子要團結一致呢~~~生日快樂呀凱公子~~






哈哈~~
唔知點解….好多人都問我:你個頭係咪有電到架?
我….無喎~~~
又問:華~咁勁既…咁似電過既…你點gel架…
我:我無gel喎…純粹係俾風吹亂咋喎~

唔通我真係咁帥氣~



雖然我真係好鐘意布志綸…
但係…..佢個美心MX潮打冷個廣告…
實在有令我感到慘不忍睹既感覺….
真係拍得….好醜……硬照尤其醜….
我寧願睇番佢傻傻的說:華~高清到~
完全唔想食美心…




報時:距離冰島英國之旅仲有—-31日~
點算呀~~~~~~~仲有一個月咋~~~~~
我好緊張呀~~~想快d黎到~~~
又唔想咁快完~~~好矛盾呀~~~~~~

沒有留言:

張貼留言