2013年1月7日 星期一

Mr.-New Beginning Live 2013

星期一again…….星期六:去左香港睇Mr.第三個紅館演唱會New Beginning~係香港試左新野~開心~遲下寫出黎…….星期日:一早起身超唔開心….因為我近黎生左兩粒好大既暗瘡….好紅無濃哥隻…哥隻超難好….噚日起身發現又多一粒….我平時唔會咁出的….未試過超驚->去左南屏食厚蛋治~正->驚得滯去睇中醫飲涼茶….一飲仲飲左兩杯….為左塊面….唔飲苦茶唔得………………………………………..今日放工都去左飲涼茶加個龜苓膏………..好飽……………



唔得喇唔得喇~~~Mr.又要搶先出黎見大家喇~~~星期六搭超早船過黎~~9:30船呢~~~跟住去左食野…行街~~我仲係HMV買左有耳塞送既特別版Mr.新碟New Beginning~~好開心~~~買埋送俾布志綸既禮物食埋野大約六點幾度我地就去左紅館喇~因為我地d飛過左數仲未攞…….同埋想買演唱會紀念品嘛~搭的士哥時司機叔叔問我地:你地去紅館睇咩呀?….我:睇演唱會呀~….司機:睇邊個呀??…我:睇Mr.呀~…..司機:0我~”搣時ta”呀….我以為你地去睇林峯添~….我:……………………..



我地張狂迷會卡呀~~~~~依家攞飛先順便攞埋~好靚呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~






我地今次係經歌迷會訂狂迷區既飛~~諗住實無死~~~見到係row2…仲唔嬴???毛寶:可能前面有負100行係前面………………….我:……………




我係諗住黎買呢個Mr.標誌既0古0臣嘛~~點知原來佢要同埋隻新碟一齊買架!!!我之前都知有呢個版…因為得唔知幾多套…我以為我睇第二場實賣哂啦…點知仲有..我唯有…..買多套囉……320hkd~~~有呢個咁靚既0古0臣……有之前哥隻People Sing For People特別版(我都有喇….)….有張poster…….




仲有呢隻New Beginning有齊5個人簽名架!!!!好啦好啦~~~有兩套就有兩套啦~一隻珍藏一隻做聽啦~~~~




超早入場~~佢地個台~~唔知點解覺得…唔係好襯佢地咁既~~




行到埋位….毛寶…你是對的!!!!!!!前面仲有ABCDEFGH^#&@^#&^@….估佢唔到…仲要我前面哥行同我平排……..高一級都無!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




點解同你地咁遠架?????我仲以為狂迷區實好近啦;[





今次個pong pong係白色架~~都係有粒閃燈係頂~





今次無買螢光棒~因為無錢之外…..歌迷會有俾燈牌的~~好野~~~第一次舉燈牌咋~~





隔離派哥個靚d喎…Mr.個標誌………借黎影影~舉後感:做粉絲真的不易…舉燈牌好攰架!!!我有努力的舉~唔知會唔會影到我呢~





好緊張呢~好遠呀XD




開場了~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~狂迷們開始大叫~~~~




四眼男神出現了!!!!!!!!!!估唔到第一首就唱我最想係演唱會聽到既”未來在宇宙盡頭”!!!!好聽呀!!!!!!!!!





MJ solo~正~勁~




布志綸仲剪左新髮型呢~~~~帥~~~~




唱戰禍時仲有MastaMic rap~




仲有ronny彈琴呢~唱”等不了”~布志綸倚在鋼琴邊唱歌時….我想說:肥~仔~綸~….今次演唱會好似無瘦到咁喎~~~~~~~~~~





我好羨慕坐側邊第一行哥d人呀….布志綸同佢地give me five左好多次;[





換左衫喇~~~~~




Tom solo~超勁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




仲請左Alex Lam同埋Robynn & Kendy做嘉賓…仲唱左首毛寶好喜歡的英文歌~好聽~




重點是:毛寶超喜歡Alex Lam呢~常讚他是帥哥~




Dash的solo~佢話好想同黃貫中合作~希望下次有機會睇到~




之後布志綸唱昨天時……我旁邊的狂迷哭了……之後仲要數度落淚…今次我輸了~





之後仲有許志安做嘉賓~開頭知道有佢做嘉賓會覺得…許安喎….同夾band會唔會唔夾呢????點知一出場唱我的天我的歌…..超級勁爆好聽!!!!!!!!之後再同布志綸合唱一首我都好鐘意既歌:世紀末煙花…….好好聽呀~~~超冧呢~~~

我真心希望出dvd時會有呢part出現!!!!!!!!!!!!!!!!!


換左衫後又唱多幾首歌…..我想講呢佢今次個妝有紅色…..當佢流汗流過哥度時….好似流血汗…..wakakakkak





好唔捨得呀~~~~又要講拜拜喇~~~~~今次個位認真麻麻~~~~~因為前面d人太高喇~~~~雖然坐正中…….但太多人頭了~~~~~但下次都係想坐係狂迷區…因為氣氛好好多囉~




仲未完架….因為….我2x歲….先去學人睇完演唱會等偶像…..wakakakak~




係等緊期間…有工作人員走出黎送佢地用過既野俾粉絲…我搶到了Mr.的結他pick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!雖然有成4個人彈結他….但我己認定那是布志綸用的~~~~

凱公子睇之前哥日哥場…佢攞到tom支鼓棍!!!!佢話仲有佢地5個簽哂名既鼓面!!!!仲要唔使搶….無人要!!!!!!!頂………我好想要呀!!!!!!!!



等左大約大半個鐘終於等到佢地出黎喇!!!!但係佢地就係遠遠的跟粉絲揮手就同朋友影相喇….



我只能擁有佢地既背面照~



我唯有大聲叫:布志綸~~~~~送俾你架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(真係超大聲)….先吸引佢過黎~~~~好可惜~~~震左~~~


見唔見到我送咩呢~~~~係一支香檳呢~~~~因為佢演唱會成功嘛~~~~~雖然唔係咩貴野~但意頭好嘛~~



睇下~~佢收到係咪笑得好開心呢~~~:目~~~~~得我一個送野俾佢咋~~





hehe~post呢兩張相出黎係因為….佢係ja住我送俾佢支香檳同人影相呢~~





tom和dash~





heheheh~等左咁耐都係值得既~~見到佢笑得咁開心~~~一係唔見…一係就一個禮拜見左佢兩次….感覺好奇妙呢~~~希望以後有多d機會見到你就好囉~~~~仲有~新碟d歌超正~~~







好愁…
面上的三粒超勁既暗瘡幾時先走??
走左都肯定有印啦….
好唔開心…
今日仲有人問我:你都會生暗瘡既???你平時皮膚好好架…..
好心傷…………又唔化得妝喎….
醜呀醜呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我有排飲苦茶同食龜苓膏喇…
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
仲有越唔可以食野時就越想食熱氣野同辣野….慘慘~



我覺得香港暖過澳門好多喎….
哥日過黎出門口….澳門凍到打冷震…
過到黎香港…流哂汗…連夜晚都唔凍..
一番到澳門…又打冷震~

沒有留言:

張貼留言