2013年1月9日 星期三

東歐六國文化之旅2012-10-24第九天Part 4(陰天毛毛雨)

使唔使咁毒呀??今朝起身又爆多兩粒毒瘡……..一邊面三粒打直排….另一邊面三粒打橫排…..玩夠未????????????今日一涼茶一龜苓膏….幫我睇哥個野都好驚:你都好毒下喎!!!!!!!….仲問我係咪食左辣…….唔好話辣啦….肉我都唔敢食啦………一路行番屋企……沿路盡是美味小食….串燒…魚蛋…煎餃…麻辣包…鹽酥雞……..講都講唔哂….偏偏就係無得食!!咁都忍到證明我好緊張塊面……好醜呀….;[



2012-10-24
Day 9—-Part 4(捷克布拉格Prague)

我記得呢個時候我震哂……因為天氣凍….係橋度又有d風…加上行左咁耐都肚餓啦~~~於是快快趣行完條橋去集合地點等食飯~查理斯橋(Charles Bridge)其中一邊橋頭~




等緊團友時又影一張同橋既合照啦~~(當時心諗:好凍囉有飯食未呀…wakaka)






跟住又行入舊城區~去食飯lu~導遊多番提醒:呢區要超級小心手袋~




食飯餐廳~有飯食je呢個毛孩唔使笑成咁架喎~餐廳在大廣場旁~




餐廳既裝修有點點懷舊味呢~感覺唔錯~~






幾好呀~呢間餐廳食飯仲包團友每人一杯野飲呀~~仲要可以係酒精類飲品~~我叫了白酒~伯娘唔飲俾埋我叫…咁…叫埋啤油試下啦~白酒唔識飲都飲得出流啡啡…啤酒都係麻麻~

算啦~唔使錢喎~



唔記得咩湯呢~但記得幾好飲的~最重要好夠熱~





好野~出場喇~有點期待~因為今日係食特色餐:波希米亞烤鴨及煙豬肉~食特色餐通常都會賴野…..點知今次……..出奇的好吃喎~烤鴨烤出水準~肉嫩唔怕老~~~~味道好好~~~~豬也不錯吃~~~~~旁邊仲有一d白色既……好似饅頭既野~點汁食都ok~黃黃地色就好似粉團咁~我無食哂饅頭和粉團~太飽~~但主菜確係好好吃~~





驚喜的甜品~雜莓crepe呢~~~~超少女~~某神秘團友食到超讚賞~

呢餐團餐係由頭到尾都覺得好食既~~少可~~



食飽就出去參觀~對開就有個天文鐘~~出到去岩岩整點喇~~~睇到天台鐘載歌載舞咁~~~好熱鬧~~比起瑞士哥個….呢個絕對好睇好多~~~~







睇完天文鐘….我追問領隊….那裏是大名鼎鼎的布拉格廣場??(大名鼎鼎的原因係因為蔡依林同周董有首歌叫布拉格廣場….哈哈~~)……眼見領隊呆一呆…….突然醒起….其實全歐洲每一個國家每一個城市都有好多大大小小既廣場…..好多都可以叫西班牙廣場…乜乜乜廣場…..所以其實….我想….可能……應該並無依林唱的那個~~~~~




但呢度舊城區也的確有一個很大的廣場~所以我就當呢度係依林的”布拉格廣場”了~哈哈~~~~心裏當時不停在唱:我就站在布拉格黃昏的廣場….在許願池投下了希望~………….其實呢個廣場無論係點影…係邊個角度影都係咁靚架囉….係我暫時睇過咁多既廣場中…我認為最靚最鐘意既一個廣場!!(也許都關少少蔡依林事既~)…美中不足的是…陰天!!





仲有人係度賣藝整特大吹泡泡~~~好得意~






愛會有軌道  會再次得到
遺憾美  難過卻是美好
何以我進一步  你要退一步
明白到  沒有再遇的擁抱—-By Mr.(你們5個太有才!!!!)



點算呀…
依家咁既款….星期日點出席聚會呀;[


沒有留言:

張貼留言