2013年1月29日 星期二

艾菲兒Eiffey

我真係..我真係..我真係好眼訓呀…………噚晚個頭極痛……於是訓之前食藥…..點知….有一股強大既噪音令我噚晚頭痛得黎訓唔到………於是…..我唯有出廳訓….明明早幾年得閒就會週末出廳訓….仲訓得好舒服…點知我訓到周身痛…又訓唔好….仲狂發惡夢……到左清晨六點…..我確係無噪音之下番入房訓…..所以其實…我噚晚係訓得兩個半鐘…….但我咁都番到工………………反下反下…又眼訓之下……今日成日做野都係傻下傻下咁…我諗我今晚要早d訓~~



華~我想講一間我好鐘意既cafe呀~想講好耐~d相係舊年3月影的…夠耐未???wakakaka…..呢間cafe叫做艾菲兒Eiffey<—-名字已夠討喜啦~巴黎鐵塔喎~地址大約係美的路主教街45號左右~我自己上google估的~我有電話:28523084~~~門面就夠靚啦~~~用藍色撞白色~~好少女味呀~~~







室內的陳設都係走可愛風的~第一次去哥時望左超耐~~~呢間野一開哥時已被佢裝修吸引~~~好想試…但係岩岩開哥時係超級的多人呢~~~~~~以前有得打去訂位的~依家因為太多人訂~就只可walk in了~…呢日我地去哥時…..哈哈~係舊年3月岩岩去完日本…第二日係星期五放自己多一日假…..食飽中午飯行過..華!!無人喎….又衝入去試下先!!!坐左一陣…3點幾又開始爆囉!!!(閒日喎!!)






餐牌:]




請留意檯上的小牌~




點解連杯水都好似有可愛風飄出黎既?!?!?!




癩架!!!杯墊都咁少女





我順應少女風點了:櫻花煎茶($28/壺)……sxxt……我果然不是少女的料子…呢d有香味而無形既茶…….我最憎!!!!!!!!!!!!!!!!!!但價錢係正常的…….

茶杯和茶壺也走可愛風~



係囉…你最少女囉….毛寶每次必飲的:草莓凍紅茶($18)….我之後有點過茉香蜜桃冰茶($18)…….價錢太抵了~~~小泉居都要$2x杯啦..仲係咩cafe可以搵到$20內的飲品???加上呢兩杯都好好飲~少女味的~






記住…我地係食左飯先入黎架~所以只能輕食….叫了個甜品試試:鹽味焦糖冰淇淋鬆餅($24單人份)…..寫明係用Dreyer’s雪糕的~~好好吃呢~~而且係有得坐既地方食個waffle只係$24…..這個價錢挺吸引~





hehe~仲叫左粗薯條($24)~講落奇怪…細個哥時唔鐘意粗薯條的…唔知點解依家鐘意波浪型的粗薯條多d????跟年齡大了有關????




之後也常常再去~~~




green tea latte~~~好好味~




之後成日黎呢度晚飯….原因去永樂戲院睇戲~睇戲之前晚飯~~呢度係首選~~~除左因為好味~~價錢平都係主因~仲份量超級的大呢~~~毛寶晚餐次次都叫呢個:日式玉子牛蓋飯($38)…..勁大個飯~~~~牛肉上加上輕熟的蛋汁蓋上面…..正呀~~~~而且飯的話有跟小沙律和小水果~~~




我試了:日式咖哩豬扒配飯($42)…..都說了餐具很重要…見佢用可愛的餐具…又擺到整整齊齊的~未食已開心了一半~~~咖哩味道很好呢~~豬扒也可以~(但這價錢不能和勝博殿的炸豬扒比啦~)




也試過:青咖哩嫩雞配飯($38)~好吃~不過呢個真的有辣味的~




hehe~仲叫過焦糖布甸~食到底的焦糖很好吃呀~~唔知有無記錯係咪$18~

雖然呢個地方唔算係頂級好味….但係就價錢黎講呢佢既食物確實已經係幾唔錯~~加上裝修可愛~餐具可愛~加分不少~實在係與朋友下午茶或食個平飯既好地方~次次食都好開心架~因為感覺好似去左外國咁~(其實外國的cafe才不會走這可愛風:P)……每人大約$70左右…就可以每人一個飯每人一杯野飲再兩份食個單人份的waffle…係現時食飯很貴的澳門黎講…我好滿意呢個價囉~哈哈…希望下次你地唔好同我爭位啦~




哎呀~~
怎麼今天咁有口福架~~
又有焦糖布丁~又有瑪嘉烈葡撻~
多謝now闆們~



噚晚大家都很努力的在訂民宿訂酒店~
今晚輪到我發力訂機票~~~~~
幾時先有平機票出呀????



倒數:距離台北喪食之旅仲有—-29天
淨低唔夠一個月咋~~要努力呀我塊面~~
要生性呀~~

沒有留言:

張貼留言