2013年1月30日 星期三

園子咖啡Cafe Jardin

噚晚乖乖咁早早訓~~都訓左成9個鐘~~~今日精神番少少喇~~起碼個鼻無吹波波先~如果日日個工作環境都似今日咁就正啦……今日mark大個口傾計多過乜~~可惜我知唔會~~~~噚晚好叻咁訂左某程機票…因為我見好似比較少機位所以訂左先~~~不過都係等訂埋其他野先再宣佈啦~我其實幾興奮的~好想快d宣佈呢~不過怕個旅行小氣呀~~等多陣先~~(我真係好痴線~~)



又介紹下另一間cafe先~叫做園子咖啡Cafe Jardin….地址真的好難說……….係內街的……那是提督馬路的內街嗎????其實我係俾佢既超葡國建築物既外表而吸引我入去的!!!!係咪好出位呀~~







第一次去哥時叫左杯綠茶($33)滑冰試試..相信個價錢已升..因已換新餐牌~幾好飲~





呢個小朋友又想扮陳豪哥哥…學人飲咖啡…飲完個人又反下反下~~





馬蘇里拉忌廉芝士火腿厚多士($48)舊價…但我已覺得好貴…芝腿多咋喎….無話好無味既….呢d唔會整得難食!!




同埋試左個意式海鮮天使麵($73)舊價…..都幾好味既~不過以普通cafe黎講..都幾貴..




第二次黎係哥時為左傾去法國既野~仲坐係樓上…..但係樓上佢個wifi超弱~




今次叫了好多個唔同味既滑冰試…佢地個個都係叫d生果味既實穩陣…係我懶有型叫左菠蘿甘筍滑冰……超難飲呀!!好似飲緊千島海鮮醬入口咁呀!!!!前面橙色哥杯就係我架喇!!!超重口味!!!!!




仲叫了蜜糖厚多士食~都幾好味~不過蜜糖太少了~~~~






未試過佢d小食….諗住叫d馬介休球蝦多士試下…點知…一d都唔好味囉……

總結:食物參差….有好食…亦有d唔好食…價錢中價啦….不過我還是偏愛可愛風的艾菲兒Eiffey cafe~~~~~夠平又好味~




噚晚blog友miss k在我blog留言…
話佢噚晚放工時見到布志綸呢……….
巧令我羨慕呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
如果我放工時會撞到布志綸…
我會覺得呢個世界好美好~番工都唔係咩難事je~
點解布志綸唔係住係澳門je~~~~~~~~~~~~~~~~~~


倒數:距離台北喪食之旅仲有—-28天為左台灣之旅….我今日食左一塊薯片..
等塊面適應下台灣熱氣既野食~~~~~

沒有留言:

張貼留言