2013年1月3日 星期四

東歐六國文化之旅2012-10-24第九天Part 1(陰天毛毛雨)

哎呀~~~~~噚日係2013年第一個工作日……放左四日假…預左多野做…..不過無預到多咁咁…………………..噚晚攰到望住個電腦…都唔想打blog……仲有兩個人特登問我係咪有咩事…..做咩唔寫blog…..其中一人說:你知啦…你唔寫blog肯定有d野!!!……..哈哈~~~不過今朝起身又頭痛……..好彩食左兩次藥依家好番好多~我要養好精神架~~唔係點去睇演唱會大叫呀!!!!!!好彩~原來聽日已經係星期五~



2012-10-24
Day 9—-Part 1(捷克布拉格Prague)

五星級酒店既早餐~梗係要早d落去八下~不過唔算太多野食~牛角包不錯吃就係最大收獲囉~(初頭攞早餐都唔知架….點知攞完影相先發現砌左個樣喎~XD)






五星級酒店Corinthia Prague的入口~唔算好勁喎~入口好細小~不過發現酒店對面就係地鐵站超方便的!!!!簡直可以用連接黎形容的近~




今日一整日都係布拉格的市內觀光~~終於唔使勁坐車係咁易行下又去第二個國家~~~先去布拉格城堡(Prague Castle)逛逛~天下毛毛細下呢~








廣場中有一支世上第一支的煤氣燈~





這張拍得我的腿有點過長呢~~~~~~~~~~~~~~~~~~~好似粒磨菇咁呢~~




廣場上俯瞰布拉格~天很陰呢~;[




這四位音樂人帶給我很鐵達尼feel呢~




導遊俾我地係外圍影完一輪就帶我地行入城堡影喇~






好識搶鏡呀小朋友~~~




跟住行過少少就係很出名的聖維特教堂(St. Vitus Cathedral)






教堂內超級人頭湧湧~~~咁都俾我撞到無哂人既情境下影張相~真係超多人的~











今朝好好笑….
一番工…..我一出counter…
平時擺番工野個盒成個撻左落地下….
散到一地都係…..
其中竟然見到一張人地寫俾我既黃紙…內容係咁既:
t
今日同聽日係追我既好時機~
happy new year~
………………………….
頂….笑到我呀…..
即刻話俾i知….因為哥個人已經無係度做成年….
其實追佢既意思係指工作上既數量可以追過佢(因為我地成日鬥工作量多為嬴)..
但見到呢張紙我真係覺得好好笑~~~~~~
因為我已經唔記得有呢張紙…..
唔遲唔早….唔係年中唔係年尾…..岩岩好1月3號先發現~
仲好似順便佢同我講埋happy new year咁…
好岩線呀~~~好似拍緊喜劇咁~~~~~



今日我媽同我講…
媽媽:你對鞋蝕哂喇…好去買對新鞋啦
我:我….我無錢呀!!
(其實我係諗住賴皮…因為通常我咁講我媽就會話:我求下你啦…你去買啦..最多我送俾你啦好未呀….點知….)
媽媽:無錢你又學人去睇Mr.演唱會!!!!!!!
我:……………………………….(輸了)

沒有留言:

張貼留言