2013年1月23日 星期三

法國食遊記2012-10-29第十四天(陰天)

唔…好乖的噚晚都早訓…算快訓得著…不過都好似唔係好深層睡眠……搞到今日個頭又有少少痛~食左藥好少少時….又到個肚那住那住痛……………搞咩呢?????今日望下塊面….氣息好左好多喇~~~好開心~~~希望快d好番啦~~~快d連d小暗粒都無埋~~然後d印又byebye~~~咁就可以變番靚靚去台灣啦~~~~~~~



2012-10-29
Day 14(法國巴黎Paris)

呢日係去搞蘇州屎既重大日子!!!一早起身~去搵左食先~係我地酒店附近的….其實呢日係想搵一樣美食~所以就係我地酒店四圍睇…睇下邊間有我想搵既野食~~於是就揀定呢間~







我地就係好想搵呢樣喇~~~法式洋蔥湯呢~~~~~~~因為上次係雨果咖啡度飲過~真的好飲~~~~~於是就想試下第二間的cafe係咪都係咁好飲~~~一黎…..華~~~極大個呢~~我同媽媽仲一人叫左一個~~~~Soupe a L’oignon Gratinee(€7.9=79hkd)…..絕對唔平既一個湯呢~~~~~但係….呢個….仲好飲過上次哥個呀~~~~~~~






如果唔睇價錢既話~~我一定揀呢個黎飲~~超香濃~~~~~冬天飲最岩~~




又口痕想食牛扒~~黎法國就要吃牛扒嘛~~~叫了普通的牛扒配薯條(Steak frites)…€11.2=112hkd……wow~終於都做到五成熟了~~~好多地方叫完五成熟都熟到乜咁~~~超正呀呢舊牛整得~~~~~好鐘意食~





還叫了法式烤吐司(Croque-monsieur)…€5.9=59hkd…..呢個就同hugo cafe差唔多~~




呢間cafe d野食都唔錯~d侍應又有禮貌喎~推介~我都要下次再去~





Gare de Lyon~出發去搞蘇州屎喇…..呢日搞呢單野搞左成3個幾鐘….人都呆哂….成件事好有溏心風暴feel………仲有哥幾國法國佬又勁賴皮….癲架囉…好彩最後都搞掂左~~




好囉~好囉~蘇州屎永遠遠離我和娘親了~~~heheh~夜晚同幫我地搞蘇州屎的叔叔阿姨一家一齊食越南野~法國好多越南野食…..越南都有好多法國野食~因為以前法國統治過越南~




春卷~超足料~不過我麻麻地呢d唔炸既春卷~




呢個呢…呢個呢…我唔知佢叫咩呀!!!我第一次食咋!!超級勁爆好味道呀!!!!!!條皮似腸粉皮好薄好薄的…….裏面仲有d豬肉碎…..同札肉同吃……熱辣辣食的!!!!真係好好味呀!!!有無人知叫咩呀????????????????????




我的春卷烤豬肉撈檬~好味~




hehe~甜品叫左香橙雪芭~估唔到又幾抵食喎~澳門食都要50幾蚊啦~呢度先賣€4.5=45hkd咋~好味~~勁大個~~~~






我想讚下我自己先~~~
1月份已經寫左16篇blog喇喎~~
我果然無偷懶~~~~



今日跟i子send whatsapp…
內容挺窩心呢~~(好衰架~)
佢話在重溫我以前的blog~
(因為一日一篇已經滿足唔到佢喇喎~
)
華~~~~~~~~~~~~實在太捧場了~~~~
謝謝你對我blog的熱愛~~~~*3*錫錫~~
有人對自己寫既野咁捧場~實在是一種榮幸~
(雖則我寫既全部都唔係咩驚世文學~)



倒數:距離台北喪食之旅仲有—-35天
哈哈~~我噚晚已經好乖咁自己排下個行程~~
點知自己越排越暗爽~~~
真係好開心呀~~~安排左要食好多野呀~~

沒有留言:

張貼留言