2013年1月17日 星期四

東歐六國文化之旅2012-10-26第十一天Part 2(晴天超大風超凍)

華~華~華~~~~捱埋聽日又到小週末~諗起都開心心~今日chlo子去完旅行送了我一個很靚的布袋~和一罐望落很好用的被蚊蟲咬後查的膏~謝chlo子….但佢買番黎d手信…我無一樣食得~~~~~全部熱氣野~~~佢地仲開黎食狂叫我樣樣食一舊唔怕喎……..但係咁都忍得住喎~~~~~~證明我既忍耐能力又高了一點~~~~我真叻呀~~~~~~面上的點點今日又退了少少色~~~我會乖~~再忍口的~~~



2012-10-26
Day 11—-Part 2
(德國德累斯頓Dresden->柏林Berlin->法國巴黎Paris)
都唔夠時間影到毛寶係要一路開車一路再影柏林圍牆(Berlin Wall)!!!







又放飯了~~~~~今日有特色餐吃吃~~~~





又係唔知咩湯~~~




今日的特色餐:德國香腸~咦以~估唔到係咁既色….一拎到出黎….華!!!!!!!!!!一陣騷味既??????好臭呢!!!!!!嚇到毛寶屎屎下…..不過我先嚐鮮……聞落真係麻麻…但食落~ok喎~~~~神奇~~~~~





很好吃的三色雪糕做甜品~

呢餐係我地跟團既最後一餐喇~~~~~



飯後參觀柏林大教堂(Berlin Cathedral)~~~






好美呀~~不過那天如果係去科隆大教堂我和毛寶會更欣賞!!因為咁岩線Lomo有活動係教堂前地搞…好想睇!!!!但可惜時間岩..地點唔岩~





毛寶拍的樹總是很有味道~






之後再去別處參觀~呢條界線~就係分開東西柏林的~我們又來一個橫誇~~~




仲有分散在柏林各地的柏林圍牆~







出到黎真係唔好亂講英文….
自己又唔知係咪真係咁解時講左出黎真係笑大人個口的~
今日有個客好有型咁講左句…
然後……..俾我地哥邊笑左成個下晏~何苦~
中國人講中文咪好囉~~~~



倒數:距離台北喪食之旅仲有—-41天~
哈哈~噚日大家都有好推介俾我呀~~
真謝謝~~~我會認真的研究~~

沒有留言:

張貼留言