2013年1月14日 星期一

東歐六國文化之旅2012-10-25第十天Part 2(陰天毛毛雨)

呢個週末都無咩特別的做過~都係學下ukulele呀….睇左場戲…..睇左一套教ukulele姐姐說呢兩年佢睇過最好睇既”海嘯奇蹟”…..我竟然無喊喎………週日仲去左小公子的百日宴~好開心見到小公子一天天的長大~~~希望佢身體健康快d識叫我姐姐就好喇~~我好想同佢玩呀~~最乖係週末的兩日中午….都係自己煮野食喎!!一日食菜米一日食蕃茄雜菜湯意粉~都幾乖呀我…點解仲有出小暗粒既?;[…..今日仲要係好似敏感哥d咁囉!!!!!!好痕呀~喊喊



2012-10-25
Day 10—-Part 2(捷克布拉格Prague->德國德累斯頓Dresden)

繼續
薩克森小瑞士(Sachsische Schweiz)的行程~我好掛住我白白滑滑的面呀;[




竟然係小商鋪見到佢地一家四口~~~~但係點解阿媽變得咁大隻既~~




呢條通向停車場既路好有點點既電影feel~大愛







毛寶又出場喇~








長髮+白滑面…..拜拜~




之後坐番半個鐘車度由去到德國(Germany)既德累斯頓(Dresden)..食飯先~




我有睇過其他blog友…去Dresden都係去呢間中餐食架….我想講:呢間中餐超級的好吃!!!!!!!!!!!!!!!!!有好好味既蕃茄薯仔湯!!!!係家既哥種味!!!超好飲!!!仲有蝦仁炒滑蛋超好食!!!煎蝦碌超好味~~~仲有燒鵝脾添!!!真係好正..呢餐我覺得好似我係澳門出去食既中餐一樣咁好味!!!真係正…重點係食完無口乾!!難得!!!!好食到…我想再食!!我未試過去旅行咁鐘意食中餐!!!!呢間真係正!!!




德累斯頓有”易北河畔佛羅倫斯”美喻~首先去參觀皇宮~














痴線架囉….前晚發夢..
我係街邊坐counter…….仲要又凍又落雨…
做做下野仲要扶盲人過馬路…
搞咩呀我…………………….



由於塊面依家係出細細粒野好痕…
毛寶叫我再打去問下巢醫生係咪正常….
我將我問題留低….跟住佢睇完再搵人覆….
巢氏回覆如下:
你依家無出大暗瘡係好事黎架…
至於你話有好多細粒出相信你係查到d藥膏好厚…
你上黎攞番d止痕既藥膏啦
我d藥膏真係查到鬼死咁厚!!!厚到塊面令哂!!!
仲要唔關事哥d都查…..
我將呢件事話左俾毛寶同我阿媽知…
得到既回應係
毛寶:你咩年代架??好老土呀你…查厚d就好
媽媽:悉得其反呀你……
er…..我諗我依家呢個時期….
係最唔帥既時期….
亦係俾人窒最多我又反駁唔到既時期……………..

倒數:距離台北喪食之旅仲有—-44天我要食好多野呀~~~
快d好啦~~~

沒有留言:

張貼留言