2013年1月28日 星期一

葡軒GOSTO

華…星期一又係預左做到頭都暈…但估唔到…我放工哥刻真係有d頭暈~~呢個週末都有好好地訓下~~感覺精神了一點~~星期六:去東瀛遊攞左台灣機票~~..->食九記->上網搵六月旅行的機票->秀蘭喪食…好多唔食得既野…我都照食左入口…因為我覺得….係時候要俾塊面適應下~~~……..星期日:一整天都在cafe on 4食飯+商討六月大計~….->一家春同屋企人食飯~…一連兩晚都係食上海野呢~~



wow~我唔乖~我呢篇無順序出~呢間係我近排食過幾好食覺得可以推介下既餐廳……因為成日都有blog友問我邊度有好味既葡餐~哈哈~其實我對葡餐無咩研究…一班公子去食飯好似無邊幾次約去食葡餐的~~~係因為有一次…同媽媽去銀河UA睇戲…..睇戲之前晚飯諗住食隔離哥間韓國餐..點知我地無訂位要等超耐之下…咪走過隔離間”葡軒”有位喎~咪去試下囉~位於銀河裏面既其中一間餐廳….翠華再行過少少~






hehe~去食哥時臨近聖誕~有薑餅屋既裝飾~




環境都唔錯的~~~坐得幾舒服~又唔怕太迫~





我的特殊僻好:依家出去食飯好鐘意影餐具………餐具靚d~食得都開心d~呢度d餐具好靚呢~~~隻碟既花紋好葡式瓷磚feel~~~




hehe~今次同媽媽毛寶一齊食…我點了馬介休湯($50)~因為我未試過~~搞爛隻蛋再飲~由於之前未飲過~無得比較~但個人口味黎講~一般~





頭盤:葡式檸檬汁白酒炒蜆($108)~好吃呢~蜆肉都肥肥的~




燒牛肋骨~(唔記得幾錢添~)…..燒得唔怕乾~~~肉嫩嫩的~~好好吃~~




鹽焗沙甸魚($128)~~~這個好出色呢~~~媽媽食得津津有味~~~~估唔到拌碟舊薯都咁好味~~~~





馬介休炒薯($148)~葡餐中我很喜歡的一道菜~可惜另外兩位不太欣賞~




仲叫左個葡式海鮮飯~~~(好似大約$2xx)….毛寶喜歡得不得了~d海鮮多到呀~~~~飯都好好味~~因為唔怕哥d茄膏酸味~





呢餐其實都係為左慶祝蘇州屎搞掂的~(其實慶祝左好多次XD)~~~




甜品叫左…紅酒燴梨(又唔記得幾錢~)…幾好味~~~

呢間野價錢唔算太高…但又唔係低價~~但係我地最近很喜愛的一間葡餐~



哥次去睇哥套戲咪就係”少年Pi的奇幻飄流”囉~





食完哥次之後我地都有再去食~~~葡餐還是飲薯蓉青菜湯($40)才是王道~




哥次得兩個人食…淨係叫左鹽焗沙甸魚(毛寶極為欣賞!!其實哥次去食都係因為佢太掛住呢個魚而去食的~)同埋海鮮飯~唔知點解呢次無用煲煲上呢??毛寶話無用煲上….感覺上覺得無咁好味~今次無蟹但有兩隻超大的蝦~唔知點解今次個飯有少少辣既???????

記得間餐廳係銀河裏面….如果有銀河會員卡會好似有折(無就臨入去食哥時係買戲飛哥度即整一張啦~即有架~)….同埋上次問過碌中銀卡都有折的~純屬個人喜愛口味咋~





星期六晚諗住參考下其他blog友去既旅行…
為我地六月大計做準備….
點知睇完人地d旅行後….
我覺得自己呢幾年去既…..係完全微不足道~
人地哥d先係神級~~希望今年六月我都有得去~
令我都可以做旅遊達人~~~
星期日一整個下午都係同其他團友商討六月大計~
估唔到個團已經有個”形”係度~~~進展唔錯呀~~~
我成個下午都係負責搵各間航空公司既機票..
比較下邊度最平同轉機時間等得最少~~
其他就由其他人負責~~搞左成4個幾鐘~~
懶有成功感咁~~~~~哈哈~~~
遲下訂左機票民宿酒店之類先再係度宣佈啦~
雖然好多野做…但人的心情在亢奮中~~
因為不停whatsapp講酒店民宿機票之類既野~~



以~~~~~~
好衰架~~~~~
布志綸2月2日係朗豪坊有簽唱會呀…
指定去CD warehouse買佢地隻new beginning…
就有機會有簽唱會入場劵喇…
大佬呀…….我為捧你場話實在已經有兩隻new beginning在手..
我決定….今次唔去簽唱會….喇….
(雖然我話過下一次一定會去..呢句都講左n次)
下次下次….下次大概可以~~~~~~
你就當俾多d時間我去諗下下一次見你送咩野俾你啦~~~































倒數:距離台北喪食之旅仲有—-30天
我星期六去攞機票時…
發現長榮航空俾左一大包野我地…(後尾知道係台灣觀光局送的)
原來裏面有一張可以任搭一日既捷運卡呢~~~
好開心呀~~~另外仲有d優惠劵~~
其中仲有兩張士林夜市既現金劵~~
咁咪即係請我去夜市食野~~~~hehehehe~

沒有留言:

張貼留言