2013年1月11日 星期五

東歐六國文化之旅2012-10-25第十天Part 1(陰天毛毛雨)

哈哈~今日出左一小堆小粒暗瘡…好正…..不過大粒開始無咁樣衰….無咁紅腫~無咁痕~起碼740蚊對我黎講都有d交代~yeah~星期五了~可以放鬆一點了~雖然今個禮拜無咩安排特色節目~但~心還是開心的~



2012-10-25
Day 10—-Part 1(捷克布拉格Prague->德國德累斯頓Dresden)

雖然係5星級酒店出品既早餐….但日日的火腿炒蛋….我還是要吃一個咖哩杯麵調節我的身心~






今日就要離開捷克了~~~~到德國(Germany)去~~~第一站係去自費項目~薩克森小瑞士(Sachsische Schweiz)話之前有個去左德國讀書既人黎到呢度…話好似自己家鄉瑞士咁靚…所以就叫小瑞士(其實我半夢半醒咁聽..唔知有無聽錯~)…領隊話支持下司機喎….(其實應該支持埋佢….)….見佢講到鬼死咁靚….又唔係太貴….好似€15=150hkd一個人~不過行到去….發現張入場劵只係€1.5=15hkd咋喎…………………………咁成團團友另外哥€13.5呢?????我懷疑係去德國另一個城市會經過呢度先會去je~





望望下…..佢個簡介….咁似…..雲南呀…桂林呀…哥d奇石林既……





其實唔係唔靚既….不過呢日超大霧…又落毛毛細雨咁……景觀麻麻喎













如果d紅葉可以再紅d就更靚啦~~~~~個天清d仲好~








跟住見到個山頂有d野….放大黎睇….點解有個紙牌人係度既!?!?!?!?





這天也是凍凍的~所以我地求其行下就出番去囉~







其實我覺得行番出去停車場哥段路更靚!!!





是嗎??




頭先行行下街…..
我:我塊面依家係咪好似Phantom of the Opera…(還徐徐響起音樂唱歌)…The Phan~tom of the Opera is here~inside my mind~
冷不防你回我一句:你依家仲衰過Phantom…人地都係一邊面…你兩邊面都遮唔到
我:…………………………….@@;

倒數:距離台北喪食之旅仲有—-47天要快快好呀~~~台灣有好多好野等住我食架~~

沒有留言:

張貼留言