2013年1月15日 星期二

東歐六國文化之旅2012-10-25第十天Part 3(陰天毛毛雨)

好野~經過噚晚”適當地”查止痕藥膏後~依家d小粒粒都淡色左少少喇~~要開鞭炮喇~~我要快d好番呀~~~重回我那荒唐的飲食歲月~~~最重要係變番做帥哥呀~~~~~



2012-10-25
Day 10—-Part 3(捷克布拉格Prague->德國德累斯頓Dresden)

我發現德累斯頓呢個地方都幾古色古香喎~








之後就去睇呢個君王出巡圖(Fuerstenzug)…有哂咁多個歷代皇帝係度架~





跟住就參觀一間德國非常出名賣瓷器非常出名既店鋪參觀….超越的貴囉!!!!!!!(但我唔記得叫咩名…)後尾等左好耐…….等到大家有d唔耐煩………參觀完某教堂…..領隊突然話:我地呢團呢…有兩個人係呢段時間生日架…..想送份禮物俾佢地……邊個呀????………邊個係10月19日生日呀……我已經自己急不及待大聲承認:我呀我呀~……….於是就送左呢間瓷器鋪既一件小飾物俾我做生日禮物喇~仲有係天秤座架~






參觀完一輪有時間淨….於是我地話:我地好想行超市…..咁就帶左我地去超級市場喇~~~呢間超級市場都幾大架~~~仲有好多好多芝士~~~仲要好平囉!!!!!!超多選擇~~如果我跟呢個團走既話我一定大買特買!!!!!!




夜景也有不同的美~




好喇~放飯~




今晚有啤酒飲呀~個餐有埋架~~我揀左飲黑啤~~唔錯喎~毛寶同我媽媽都係飲生啤~






飲杯~祝大家身體健康~今晚餐廳細細~全間都俾我地成團人坐哂~搞笑~




呢個係咩湯呢~~~唔記得喇~~記得熱熱地啦~不過應該係味精湯~




主菜係特色餐:德國豬手呢~~~~黎到德國~~又點可以唔食豬手呢~~~~~





但係德國既豬手有好多種整法~我呢隻有d汁~濕濕地~~不過我比較喜歡食燒得乾身一點的豬手~~~~不過呢隻配芥末食都不錯吃~~




導遊話無人試過食哂全部….(連埋薯仔)…..我就梗係食唔到啦…..雖然我認我大食…但呢d野…咁漏……食幾啖就得…..連薯仔都無掂過~我地哥團有兩個男人可以食哂全部…好恐怖(我覺得佢地為左有型)………豬皮我就食哂既~骨膠原呀~~




甜品是普通的雪糕~




最後一晚…..住係NH Dresden….地址:Hansa Strasse 43,01097 Dresden,Germany….還可以的房間~乾淨~




postcard time~




我還為布志綸做左件瘋瘋的事…..第一次寫粉絲信俾佢呢~~~~仲要係postcard一張!!!!寄左去佢唱片公司…唔知佢有無番去攞~~~hehehe~係度諗想送一樣特別既野俾佢~不如寄張postcard俾佢啦~咁好似幾有紀念價值~(我自己諗咋~)


其實無咩秘密寫俾佢~不過唔好意思俾大家睇我咁傻~:]~總希望它能到你手~




wakakak~
今朝去左抽血……
點知哥個野第一針吉唔正….要再抽出黎再吉…
抽出哥下攞命到…..
次後平時抽血…d血係流落個筒仔度..
今次我d血係噴射式咁噴落支筒仔度…
勁變態~~~~~~~~~~抽完血….感覺靈魂好似都被抽走…..

倒數:距離台北喪食之旅仲有—-43天~hehehe~咩都未搵添~~

沒有留言:

張貼留言