2013年1月16日 星期三

東歐六國文化之旅2012-10-26第十一天Part 1(晴天超大風超凍)

今日開會~買早餐番去食~好開心好似大解放咁~~去ok買左條痴飯+五粒燒賣…仲考慮好無好多兩個菜肉包…(好彩無要…超飽~~)……….今日d瘡瘡又退咁少少色~~開始嚇番佢地入去喇~~有少少起色喇~~乖啦~~聽姐姐話快d入番去啦~~



2012-10-26
Day 11—-Part 1(德國德累斯頓Dresden->柏林Berlin->法國巴黎Paris)

酒店早餐無咩好食~牛角包最好食~…之前講過啦…我同媽媽唔會隨團番香港…會飛去法國搞番掂d野….由於旅行社辦事不力….訂張機票訂得太早令我地唔可以隨團去柏林….而Dresden去Berlin要三個鐘車!!!….本身我地要自己再俾€500=5000hkd包車去柏林…..或者旅行社代訂一張遲少少飛既法航機票但計埋兩人要6000幾hkd…..但後尾我自己上網book左德國漢莎航空(Lufthansa Airline)機票…由柏林飛去法國巴黎只需兩人3300hkd…唔諗…即book~






酒店門口~




拜拜Dresden~Hello Berlin~~~~~最後一日行程~~晴天~~開心~~~好彩可以跟旅行團出柏林咋!!!!呢日天氣天晴但超級大風同凍!!!!!!!!!!!!!!!!!!





去到柏林(Berlin)既第一個行程就係大名鼎鼎的:柏林圍牆(Berlin Wall)喇~先睇一幅很出名的~因為呢幅畫左一架東德出產既車….撞倒柏林圍牆….而車牌上就係拆柏林圍牆哥一日~






成條柏林圍牆搵好多藝術家去畫…..都好長架…有成….唔記得添~總之好長…但俾好少時間睇咋!!!你睇下幾長!!!




沒時間細看…..唯有先用相機攝下….有請毛寶出場~












有d真係畫得好靚!!!!



也要和圍牆合照一番~







就係呢個圍牆分開東德西德




頭先第一幅影既牆哥架車~係最出名哥幅圍牆隔離~





呢個就係最出名的圍牆:兄弟之吻!!







今朝早一番工出門口…
見到幫我地大廈打掃哥個姨姨…
同佢講完早晨之後諗住好有型咁轉身番工…
點知佢叫住我:華…點解你瘦左咁多架??
我:係咩???唔係呀….咪同之前差唔多
姨姨:我望見你覺得你瘦左好多喎!!你係咪減肥!!
我:下…無呀….我無減呀……
其實真係無瘦到…….
邊有咁易瘦到呀…….睇我食幾多野就知啦..
今晚仲食左一大碗雞飯…….



哈哈~~
今日係counter搞笑…
大叔:我..我真係唔知呀哥哥…
我:我係姐姐…唔係哥哥(軍官口吻)..
同一時間有個男人衝入黎我counter..
男人:唔該…我想問下我個籌過左未呀先生……………小姐…..
wakakakakakakakakkak~太帥了~

倒數:距離台北喪食之旅仲有—-42天~唔知大家有無咩好既台北夜市介紹呢???
我去過饒河夜市同師大夜市….
但唔係太想去士林夜市…仲有師大夜市依家仲有無架???
或者有無其他好介紹我同毛寶去??

沒有留言:

張貼留言