2013年1月4日 星期五

東歐六國文化之旅2012-10-24第九天Part 2(陰天毛毛雨)

好攰攰呢~~~今日真係真係真係好多野做~~~噚日有個賓賓….剷到我上天花板……又講到自己幾趕幾趕….要我一定幫佢….我同佢講你一定要下週二攞就一定要今日黎補交野…..吹到最後今日咪又係無黎……..好彩佢發癲哥時好彩我只係發呆無動真氣…….唔係我就蝕抵囉~~~雖然今日只係番左三日工…但感覺上我好似番左好耐咁囉…..算囉~又週末了~



2012-10-24
Day 9—-Part 2(捷克布拉格Prague)

行完聖維特教堂(St. Vitus Cathedral)裏面…..就要行遠少少先可以睇到佢成個完整外觀~好靚呢~加上呢日既天氣…有點淒清~





圍住教堂一路行~都係一個好美既建築群~








有d團友要去洗手間…我地就自己沿路行去一個小空地度~







小空地有間小餐廳….佢黑板寫住有hot wine賣~之前係古姆洛夫(Krumlov)見到已經好想試~不過唔夠時間~見呢日凍凍地~~~仲唔走入去買黎試試~~~一杯50Kz=€2.1=21hkd度啦~毛寶一聞大叫:好臭呀!!!!!!……其實係紅酒整熱….然後有d肉桂味咁樣~毛寶最討厭肉桂味的~但佢都肯試…..其實無咩野喎味道…….都幾好飲……毛寶都話:聞落臭咋喎….飲落無野喎~…………..其實你唔討厭肉桂既話應該唔算係臭味~哈哈~飲完真係暖笠笠呢~





又一路沿路行~去到一個葡萄園度俯瞰布拉格(Prague)~唔知點解個頭去到歐洲咁亂糟糟既呢?








睇我媽咪著得咁就知有幾凍~



逼人幫我係葡萄園影相:自~







哎呀……Mr.噚晚先出隻新歌出黎…
講明演唱會會唱喎…….點解咁趕呀???
我背唔切架!!!!!我記性唔好架嘛!!!!
新歌一首情歌!!!!!好安靜好冧~
布志綸的聲音很動聽~
"越渴望自然  越希罕真摯  由我說我的故事"
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=VWuviT7gJ3k&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]好開心呀~~~聽日過香港行街~~~~
更開心的是:我睇第四個Mr.既演唱會喇~New Beginning~~~
一個星期見布志綸兩次~心有點飄飄的~
明天要good show呀~~~好緊張呀~~~~~真係好鐘意你地唱live~~
氣氛超好的~~~~~
好~聽日過黎食下新野先~(新野=我未食過既野)



唔知大家有無睇過…
Mr.佢地個新廣告????
賣高清防反光鏡片既呢…
布志綸一句:華~高清到~
笑了…哈哈
出左新碟喇~~澳門實無咁快有得買囉…
仲要貴超多…
我聽日過黎香港買你回家~



今日全城熱話:201314
去左銀河間葡國餐食飯~
好味~
kor koi kei*3*

沒有留言:

張貼留言