2012年9月28日 星期五

三井鐵板燒日式料理

很累~累屎人了~~~今日中午時不小心中午動了真火……真有點火…….鬼叫佢咁串呀…..但動了真火既後果就係……嬲到火燒心訓唔到晏教…….睬~~~~終於到了呢個萬眾期待的星期五喇~~~~~~~放五日假放五日假~~~好似新年咁放咁多假~~~爽yy呢~~~~~~~~~下午還有朗送的糯米糍食~~~~~happy happy party time~~~~~~下個禮拜番黎OT就下個禮拜先算囉~



三月的時候….由皮皮帶領第一次去試三井鐵板燒日本料理~係南光百貨2樓~






由於我地哥日無訂位~所以被安掛坐係對住鐵板既座位…….超老土的我以為….食完個身會好臭~(太耐無食過鐵板燒~)…..點知佢抽氣抽得超好~個抽氣就係佢地個鐵皮隔離~一d臭味都無的~


有好幾次毛寶同皮皮傾計我都聽唔到….專心的看人鐵板燒~看得出神~



皮~寶~t~




哈哈~講下野食先~芒果蟹子沙律$60~好吃~但..呢個應該好難整得難吃喎~




三文魚刺身$60…五片….但五片都係厚切的~~~~~~勁正呀~~~竟然同沙律一樣價????咁呢個正d喎~~~~~~~~




壽司類:三文魚子壽司$40…蛋壽司$12…黃蘿蔔卷$10(係咪好無志氣呀…但我真係好鐘意食黃蘿蔔卷的~)…青瓜卷$10……樣樣好味~壽司都幾平喎~~~10蚊六粒喎~雖然唔係刺身既壽司~





美國牛肉清湯火鍋$160~幾好味喎~




鐵板燒叫了蠔$80…秋刀魚和芽菜~蠔和芽菜很好吃~秋刀魚忘了幾錢和好無吃~~~~






仲有個唔知咩雜菇豆腐之類的~呢日就係病到老土姐咁既款….所以無食到~

哥次每人食左200蚊度~食咁多野先200蚊~~~好正呢~~~



之後見好味母親節就帶媽媽黎呢度食~~~~~叫左好多刺身食呀~~好正好新鮮好好味~不過今次個價錢甘左d~








今日下午還很貼心的提早一天送了一份生日小禮物給你~
我就是想聽你收到那樣開心的聲音~
不像上次我跟你說要送xx給你時你都不興奮真教人傷心~



唔唔~
t明天去旅行喇~~
預先祝大家中秋節快樂~
人月兩團圓~~~~甜甜蜜蜜~
大家都要祝福我食到個不停mark大~
買野買到成手都係~
玩得開心得笑到個口無合埋~~~
恭喜恭喜~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-0日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-17日~
yeah~~~~~~~~~~~~~~~~~~
期待了很久的~~~~~
好少可咁齊人去旅行~~~~
雖然獨欠杯公子~~~~~
但六公子一齊去實在太難得喇~~~~
我都差唔多執好野囉~~~~
除左知道聽日飛中午11:40~
其他咩都唔知~~謝謝麥公子安排行程~~~
我要飛了~~
大家要想我呀~;D

沒有留言:

張貼留言