2012年9月7日 星期五

多啦A夢誕生前100年祭2012-08-25 Part 1

雖然今日係friday….不過暑假過後的工作依然排山倒海咁黎……………我呢個禮拜過得幾慘我自己知…….亦有諗過下個禮拜可能會有厄運…………………雖然最後厄運真係跟住我…..但我仲係未接受到……………………….難為某人一直處於厄運狀態….我不得不佩服佢既EQ………我驚我遲早火山爆發~~~~~~~~~~~~~~今晚去左食李家韓燒消消我既怒氣~~希望厄運中多多保佑我有番少少運行下………………………………求求你啦老天爺爺~~~



2012-08-25
Part 1(香港)
woo~~~~~~~~~~~~要出叮噹篇了~~~~哥日我地超早過香港~~搭八點九船~~~~~我八點就去到碼頭~…..未計之前出門口裝身既時間~~你睇我為影叮噹幾有hard~之前哥晚掙扎左好耐過唔過香港….因為哥晚又掛起一號風球~不過最後都係冒險過一過~~(因為太耐無過香港行街….加上…平時八月時份…我地已經過左兩三次香港啦……依家暑假先第一次話過….其實話過話過等香港好天都等左成個月……..)終於上兩個禮拜六就過左啦~



準備好用我強勁既臂彎去攬住叮噹喇~~~~~其實我影既叮噹唔靚架~~~無大家blog友d專業相機咁靚的~~~~~呢張算係我近照啦~頭髮係咪長左好多呀??



真係好早……十點鐘鬆d已經出現係尖沙咀……諗住咁早…無乜人喇卦……一行到海旁…………呆了………….我真係好怕人多………………………………….

唔緊要啦~~~打起精神~~~”多啦A夢誕生前100年祭”我要來了~~~~~其實呢度都有一對隨意門~~~~咁梗係要影相啦~~~點知真係好多人掛隊……一路排…有個阿叔係對開大空地度大唱:”頭搖又尾擺….飄移境界”(唔好話我知有人唔識伊健呢首名曲)……排左一陣聽到佢喪唱我內心其實都跟住一齊唱!!!!!!…..到我影…..可能俾阿叔影響….搞到我擺左個超老土既鋪屎…………..老土到我post唔到出黎……………………….



第一隻見到既叮噹~~~~~~~就係ja住100呢個眼鏡呢~~~我好想要呢個眼鏡呀~~~~

我無影哂100隻呀~~因為太多……我只係揀左我鐘意既叮噹樣同鐘意既道具黎影~



細個考試哥時最想有既記憶麵包呢~





呢隻都係我之前睇其他blog友影完之後必影既其中一隻~大叮噹與小叮噹~好kawaii呢~





其中一隻必影!!!!就係0都咀叮噹!!!!(唔理係咩道具~)….你睇下佢幾得意~(同佢一齊影相哥個人都幾得意呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~)





這個也很kawaii呢~





救命呀~~~~~~~~~~~~wakakaka~叮噹d表情真係好得意~




之前毛寶仲誤會以為今年係叮噹”誕生”一百週年~原來係”誕生前”……佢都算犀利~”誕生前”都有人同佢慶祝~~~~個展覽其實好短咋~~去到9月16日~~未睇既叮噹忠粉快d去睇呀!!!!!!!





華~~影影下~~~突然咁少人既~~~成排叮噹無人圍喎~~我係咪好好彩呀??




+3+…佢個表情話我知….肯定自己都唔小心飲左呢樽野…





其他叮噹全部背住海港城~只有呢隻戴左石頭帽既面向海港城~唔好以為你戴左石頭帽真係無人睇到你喎~




哈哈~唔貪心~影最後一隻lu~




毛寶的世界看叮噹~最重要是佢要影到叮噹的*3*這個表情~




*3*真係好可愛呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~



你地話算唔算多人喇??依家應該係十一點度~




呢度門….我都等左好耐…..先影到咁咋…..簡直人來人往呢~~~~~~~




入到去睇下仲有咩睇~~~佢d經典場景….其實我好想睇的~~~最想睇係”多啦A夢臨別大雄的晚上”…因為真係好經典…係佢套漫畫最後一個故事….大雄為左俾叮噹安心番去未來….一個人去面對技安!!!!!……不過睇完都唔知係邊!!!你知海港城幾大啦~不過後尾我番黎先知….原來有個如果電話亭的!!!!!我竟然無去搵…失望!!!!算啦~咁就去三樓LCX裏面既cafe望望啦~






頭先食飯時好開心…
依家又垂頭喪氣了;[



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-21日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-38日~
噚晚已經開始寫定要買咩~
唔準買漏呀~

沒有留言:

張貼留言