2012年9月11日 星期二

卡夫卡 KAFKA cafe

今日野又唔係多野做….不過就硬係遲籌囉…..做到死死下…..全日之開心事~突然有人中午約我今晚去星際食自助餐~~~我要去力戰生蠔~~~~~所以我晏少少番黎先去大家既blog blog同回覆大家喇~~~~等我努力去食隻象番黎先~~~支持我呀~~~~~



呢間係年頭哥時剛開的cafe~經常在fb火熱的出現在各位朋友的近況中…佢個名叫卡夫卡KAFKA…..咁梗係去八下有幾火熱啦~~~~~~係氹仔架…..地點都唔算好就腳咋~呢間係一間絕對長龍店…….成日都有人話要等好耐好耐…..呢日我地三點幾黎到……等左…….成個鐘先有位…………………sad……我平時真係好怕等位……為左佢既招牌….我等!!!







唉~等左咁耐都無一個好d既位坐下…失望呢~成間cafe其實唔係好大咋……白色主調……坐低睇餐牌…..我地年頭哥時去好多野都未有!!

依家多左好多喇~



得好少野飲揀…..我揀無可揀既情況下….要左凍朱古力$36……淡茂茂……




招牌係呢度既蛋糕呢~~~~佢個蛋糕櫃擺左好多靚靚蛋糕!!!不過成日一擺出黎…就會俾人外賣哂或者俾堂食既人叫哂!!!!犀利!!!我地哥日叫左我好鐘意食既綠茶味~叫都路里$38…..華….個價都好貴下囉……基本上同酒店一年餅既價錢一樣…仲要細細件!!!不過外表真係好靚~食落口….堅好味…….呢件綠茶蛋糕真係好好味呢~我成日番番下工都有諗起~





仲有叫呢個覆盆子圓舞曲$38…..味道超級豐富….重朱古力味…就係因為咁…食幾啖已經好漏~




不過真係好精緻呢~





雖然佢真係好似一件名貴既珠寶咁精緻……但係….要我等一個鐘+價錢等同酒店一樣….呢兩個重要因素下……就算佢件綠茶蛋糕有幾好味…我…都唔想去等~~~呢日每人價錢係80大洋~我真係去酒店舒舒服服好過啦係咪~MGM一件一過佢既靚餅先$40咋~





等位期間又去左影相~點解毛寶成日影d相都咁靚架~~~(可能同個靚model有關:P)





加送某天夜深走去Mug’s talk飲啤….食到一個好好味既三文治~




再加送某天去杯的家中打了一個很好味的邊爐~(d相開始亂黎~)






我噚晚打爛左Marc Jacobs支香水仔呀…
成支爛哂……又買唔番…
好心痛呀….只怪自己唔小心…
嗚嗚…………………….



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-17日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-34日~
點算~~~
法國d野咩都未諗~~~~

沒有留言:

張貼留言