2012年9月14日 星期五

陸軍俱樂部

yeah~~yeah~~yeah~~終於星期五喇~~~~今日下晝…..全部都係煩野~同哥個野講左唔收得….死同我講話得……..做完呢個又有另外一個煩野…….煩完又過隔離學野……番過去做半個鐘野….咁就放工……..雖然下個星期都係有厄運……….算啦~放左工決定唔心煩喇~要開心開心過週末呢~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~今朝一起身睇睇fb…個個標題都係:秋涼~~打開騎樓門….又真係幾凍喎~~~~~~~~~~~~~~~~~~好乾添呀~~~~~~



身為澳門人既我~今年年頭先第一次去試呢間歷史悠久外貌極度葡式建築物既陸軍俱樂部~(其實我一直都以為係d達官貴人先可以去~同埋以為係會員制~)…我見成日有好多政府車都泊出面~睇黎接待不少外國來賓呢~






但係行到入去又係另一回事喎~~~變得好中式咁既????





環境很懷舊呢~~~~~~



現場所見有香港遊客…..但大多係外國人~



食飯有杯酒~真係覺得餐飯都有品味d~(歪理~)




呢日我地叫左個二人套餐~~價值$595~都有好多野食~叫做可以試到多d野又唔算太貴~




先來湯:傳統葡國青菜湯~很夠熱辣辣~好味~





前菜:葡國腸炒蛋蘆筍,鮮茄馬介休夾餅~~~~~這兩個都超好吃的~~~~~


好想食呀~~~~



主菜一:海鮮飯….這個真的好好吃呢~~~d飯都入哂味~




主菜二:可選烤乳豬或非洲雞伴薯仔批/沙律…由於係每人一個….所以我地一人要一個試下……..本身對烤乳豬很期待….不過…..皮唔夠脆….豬亦很多肥膏……………另外的非洲雞個汁唔錯…不過隻雞好鞋呢………………..呢兩個真係讚唔落~







甜品一:葡國特色甜品……以為好甜~但都ok~




全晚亮點~~~甜品二:焦糖菠蘿伴椰子雪糕~~~~~~~~呢個好味到癲呢~~~~~如果可以既話~~我想去呢度齋食呢個甜品呢~~~~焦糖菠蘿甜蜜蜜~又熱熱地~配上凍凍的椰子雪糕~…..真係~~~少女內心都被融化了~~~~~~~~~~記得去陸軍俱樂部食飯一定要食呢個甜品呢~~~~~~~~~





每人食左三百鬆蚊~個餐真係幾抵~~~$595二人份但我覺得三個人食都ok~另有三人份的$858~每人有湯…前菜….兩個主菜….甜品……我開頭以為係一碟share…點知係每人一碟~太幸福了~

睇完呢個blog~有無d肚餓呢~





噚晚鄭多燕喇又~~~
仲挑戰30分鐘~~
d汗流到落隻眼度….眼都紅埋(真係超多汗~~)
唔明多燕媽媽點樣可以一路扭腰~一路向鏡頭單眼…
唔通我都要跟住做先會瘦~~~~~~~
今晚又要加油~~~



今晚要加油既原因…
因為之前睇喂食仔個blog…
去食任食邊爐…..
睇到人心癢癢~咁岩今日秋風起~
仲唔係任食邊爐既好時機??????
於是去左我屋企附近既美麗街任食邊爐~
$88一位…任飲任食兩小時~(仲有任食甜品…)
依家個肚….就黎撐開了~~~~
所以今晚要努力呢~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-14日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-31日~
仲有兩個禮拜就要去韓國喇~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言