2012年10月3日 星期三

西貢88小館(Saigon 88)

我~回~來~了~~~~~有無掛我先~~~~噚晚凌晨12點幾番到屋企~~~~好攰呀~~~~~不過韓國之旅真係好好玩~~~~~日日都覺得好肚餓(可能行得太多街~~)……..有個很特別的中秋節夜晚~~~試過食左兩日肥左兩磅~….然後一日後又瘦番兩磅~再之後又肥番一磅咁番黎~~~~塊面生左粒小暗瘡瘡~去多幾日都唔掂~~~~快d寫韓國blog啦希望~~~~~~~~~~~



又係第一次試~西貢88小館(Saigon 88)…..一睇就知係食越南野~係新口岸的~







先來一杯越式凍飲~不是我的….因我不太喜那些一粒粒叫明列子…又像剎蛙卵的物體….




我都幾鐘意食越車野架~~~很大程度同我鐘意食生牛肉粉有關~呢度既我無記錯就30幾40蚊一碗….挺大碗的~也很好吃~





還有越南春卷~和鹹魚炒芥蘭$45…….春卷還可以……..炒芥蘭好正呀~~~~~~我喜歡吃這裏的~~~~~真係炒得好有鑊氣~~~~~~~




這間越南菜館挺不錯吃~不太貴就吃到飽飽~坐得還算舒服~可以一試~




同一天的下午老土姐去了踩單車呢~就是我送毛寶舊年生日那輛摺疊單車~挺好玩~踩到差d炒車…….(係自己炒埋一邊….)






好想快d寫韓國遊記呀~~~
不過我部電腦有d虧虧地….
好驚寫唔到~~~~
開左好多次先開到機呀……..
希望無事啦部腦~~~~~~~~



不經不覺又到十月喇………
即係話….就黎到我生日啦~~~
我仲未諗到生日飯去邊度食添~



聽日開始漫長的OT….
喊喊~



報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-12日~
好驚呀…就快出發喇….
又要執gip喇……………………………………………….

沒有留言:

張貼留言