2012年9月4日 星期二

Carwin's Wedding

唉呀~~~~~~~~~我呢幾晚都訓得唔好呢!!!搞到番工都覺得好攰…..又無心機……….今日仲有d頭赤赤….心情又唔好…………趁今晚媽媽同佢d朋友出去玩….我就自己去亂買野食發泄….去左我最愛既鍋貼檔仔…..賣草地街既小上海~~~我覺得澳門最好味既鍋貼就係佢~(其實係岩我胃口咋~唔係咩貴野又唔係特別多料…但我同毛寶就係愛佢哥檔)……我買左15隻做晚飯~(要加埋佢d辣椒油~)….行番屋企時諗緊有咩可以襯鍋貼食~係天神巷行黎行去~鹽酥雞又多人喎…最後走左去m記買左盒六件裝麥樂雞~原來依家已經$17一盒!!!!!好貴…..最後行番屋企諗諗下…..天呀….點解我唔買雅明既麻辣包呀??????????????????我竟然無行過雅明就忘記左佢!!!!!!!!!!!!!!!我太大意喇!!!我認我行錯路喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…..點知番屋企享用大餐時……我發現15隻鍋貼……….佢只係俾左13隻我………………………………………………依家食飽左成個肚腩走左出黎~



今年年頭參加左次婚禮~~~去左永利~第一次去~係我既舊同事Carwin結婚了~~~~~~~~以前佢同我地一齊坐counter既呢~~~很早期識到既同事~諗到呢度„„,我就會諗起我地以前一齊坐counter哥d搞笑野…..最記得佢講既一句:你理得我xx做咩呀?我鐘意xx黎係屋企xx呀(xx唔係粗口黎既~不過要明既人自然會明~)~~當年聽到你咁講覺得你挺有型的~~~~wakakkkakak~婚照好靚呀~~~~~






入到會場就見到你喇~~~~~其實你走左之後期間都有兩三年無見你~但係我真係好開心見到你出嫁~~~~:]…..很漂亮呀新娘子~~~~~




題外話~我覺得哥晚d野幾好味喎~~~~




仲見到以前一位舊同事~~~~又一位幸福少奶奶~~~大家都幸福真好~





靚靚姊妹celia~




你要幸福一輩子呢~~~~歐陽伯伯~~~龍bb今年要出世喇~~一定係靚bb呢~~*3*






我係咪真係瘦左呢…..
噚日有個常客成日黎我地哥度…..
一見我就話:華…你瘦左咁多既?……頭髮長左顯得仲瘦左d!!!
係咪呀係咪呀~
其實我星期六上過磅….
比起舊年同期輕左11..12磅度…
(我唔知點解以前可以咁肥……一pat野咁….我睇番舊年d blog就無眼睇)
係咪因為收起baby fat喇?????
係就好喇~~~
唔好再番黎喇~~
如果可以再瘦多8….9磅就好喇~
我可以做瘦妹妹~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-24日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-41日~

沒有留言:

張貼留言