2012年9月18日 星期二

梁靜茹 愛的那一頁2012世界巡迴演唱會澳門篇

心情….跟天氣一樣….有點灰灰的…….可能跟厄運有關~真係要打起精神~我唔可以再俾厄運牽引我既情緒~~~~~~~明天早餐一於整個法式烤吐司吃吃~~~~整個精緻早餐為自己打打氣~~~~~~~~~~加油~



2012年2月25日….我從bean哥哥手中得到免費的梁靜茹演唱會飛:愛的那一頁2012世界巡迴演唱會澳門篇….所以有得去臭下熱鬧~






其實位置都唔錯的~係對正舞台既飛~不過由於威尼斯人只係開三面台…所以對正中間即係最遠距離~但係睇得舒服~入座率都算幾多人~(好過twins~)……我知好多人都係呢個情歌天后的粉絲~~~~~





梁靜茹既歌聲很動聽呢~~~~~不過…….佢d歌衫真係有點兒…………………同埋佢唔知係咪結左婚…..開心得滯…身型有點漲漲的~







呢一個舞台設計真係笑左好耐好耐~同埋佢件衫……





呢幕爆紙碎嚇到我死死下~同埋隻眼好恐怖呀~




不過坐住海豚出黎又幾可愛既~~~獻唱多首經典名曲:情歌…分手快樂…可惜不是你…勇氣…會呼吸的痛….等等等等~聽出耳油~


真多謝bean哥哥的演唱會飛~下次有飛記得再益我~



對我黎講我哥晚最鐘意佢唱既係呢首歌~因為我ukulele都有學~幾sweet~輕鬆既一首歌~
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=I8fcTklz7KU&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]




我跌爛左既哥既小香水樽就係右邊哥個喇;[…買唔番(因為買大送小的)……依家成日都要攞住支大既噴喇~~(好重呀..)…又無得攞去旅行……






今日直頭灰到….
諗住跑去超級市場做傻事~
望住零食架上的Lay’s…熱浪…卡樂b…pizza薯片..
仲有做緊特價既香辣味珍珍大包裝薯片減價中….
行左三個字………
最後雙手緊握拳頭…….行番出去咩都無買過!!!
證明我忍耐力驚人~~~~~~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-10日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-27日~
請單位請注意~~~~~
韓國之旅倒數十天中~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言