2012年9月17日 星期一

Sky 21

心情真低落….點解咁快又到左星期一既……….星期六:超開心去左葡京日麗飲茶~~….->買生日禮物俾小青蛙…->參加小青蛙pizza hut生日派對…點知佢今次竟然扮怕醜唔so我地….連我地送哥架單車都無上過…小朋友真係難以估計…->去neway唱k~~~~~~~不過我都係嫌唱得唔夠喉~~~~…………..星期日:去食247…..去到湯又無…果汁又淨係得橙汁….要我再去諗過先~…..->陪毛寶剪頭毛….佢唔再係菇仔頭(菇仔頭跟左佢差唔多三年)~幾酷呀~明明佢開頭都話ok…不過後尾又話呢樣哥樣…其實我覺得無野仲幾好睇~…..->夜晚食和花亭….有d食到悶…..我內心想著的是元氣壽司~~~~



今日要介紹英皇酒店對面AIA Tower 21樓既Sky 21~~~~~~~~~~~~黎一個公子high tea~



好耐無介紹過high tea~因為我近排都好少high tea~~~~~



今次得五個公子咋~我記得貞公子當時去左米國玩~凱公子就唔得閒~




環境非常之唔錯~~~~~有室外和室內位的~~都幾多人架~




睇睇個景先啦~~~~靚到~~~~~~~~~~~對住觀光塔的~~~~





下午茶要來了~我地五個要左一個兩人用的傳統西式下午茶$168…包兩杯咖啡或茶~(另外有一個中式的~小i試過話好食~)





有英式鬆餅配果醬及奶油….太耐之前…唔記得好無味~




三文治有煙三魚的和火腿~~~好味~~~~




最下層甜品有法式餡餅~~細細件~都不錯吃~




飲品我梗係揀茶啦~~~~點解?????因為可以無限翻水嘛~~~幾抵飲呀~~~我可以飲公子既飲品~佢地又可以飲我d茶黎漱下口~~~~(有點嘔心~)




另外叫左個公司三文治~~~~~好吃呢~~~重點是:薯條也很好吃~~~




仲叫左個甜品:朱古力軟心蛋糕配威士忌雪糕$58(即係心太軟~)…..心太軟好好吃呢~~~~加上威士忌雪糕都好好吃~~~~~~~~




雖然$168一個tea set又係酒店價~不過佢呢度d野不錯吃喎~加上….酒店俾唔到呢個境你喎~~~~係咪值得上黎呢個21樓high一個tea?


試過夜晚上黎飲野~不過如果要坐室外位….每張檯最低消費係$1000…..傻架…..加上音樂超嘈….唔係傾計既好地方!!下午茶時間黎就好perfect!!又可以睇埋日落~





星期六晚睇番自己個blog…..(毛寶話呢d叫自戀…我睇番自己日記咋喎)
好耐好耐之前….
一切都好似黎得開心d~
以前有爸爸在…
就算我工作多勞累…..每晚都有爸爸煮既新鮮菜式~
西餐中餐無定~但一定係好味~
哥陣時仲成日有得食煎牛扒~
食飽飯已覺開心~(唔怪得哥期咁肥~)
好想好似以前咁…..大家開開心心同心協力的番工
不過我知~咩都唔會番轉頭~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-11日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-28日~
下個禮拜六就去旅行喇~~~
開始要買定用品去旅行喇~~~
仲要換錢添~

2 則留言:

  1. 一直有追睇你個blog,第一次留言,上星期去澳門有去呢間試,真係好抵食同同好味喎,多謝你既推介呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~依家先睇到你既留言~~
      唔使客氣~大家分享下好味野~

      刪除