2012年9月19日 星期三

財神富之神日本料理

今朝著對花襪~心情好一點~今朝開會番到公司整法式烤多士俾自己食…….諗住食三塊….一塊留番中午食~點知食緊其中一塊時再整另外一件三文治時….唔記得睇火……搞到上下兩塊麵包都燶左……要用最後諗住食中午飯哥塊……半磅麵包就咁無左…..後尾有人可憐我……俾左一大”住”撈粗麵我夾麵包……挺好吃喎~(好變態~)….我依家變成唔識烤多士的女孩…………………………………



成日聽人講點好食點好食….終於我都去試左…..成舊水一碗拉麵既財神富之神日本料理~係財神酒店入面~我個人認為d野唔慌平….因為有得買七折食飛所以先去試下~







我叫了豉味豚骨湯拉麵$108~唔~又真係幾好味既~連d叉燒都好味過人~唔怕鞋~





另外叫了原味豚骨湯拉麵$105~都ok~




溏心蛋都幾正~$20




香芒芝士三文魚卷$88….唔好食!!!又貴!!!




木魚絲炸豆腐$68….都係東瀛十八番哥個最好味!!

總括黎講~呢度既拉麵係幾好味既~不過其他野都唔得~如果唔係有七折食飛…我唔會去食~





今日著花襪以為心情會好點…..
不過受厄運事件影響…..
真係…..見到厄運d火係咁把把聲咁黎….
心情繼續火!!!
不過放工後就無事~
今晚食炒烏冬呢~
正~



呢排訓到….lum到癲左…
可能乾乾地…凍凍地…
特別好訓~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-9日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-26日~
我都希望保持快樂的心境去旅行….
噚晚我有認真的找法國資料架~
我係乖人~

沒有留言:

張貼留言