2012年9月5日 星期三

Brick's Burger

熱烈慶祝~媽媽今日過香港既法國領事館終於搞掂份文件喇~於是今晚無煮飯~出街食慶祝~去左榮江食上海野~~~~好開心~食飽飽~食既時候見隔離檯有個女仔一個人去食…..叫左一籠八隻小籠包…一碟涼拌粉皮…一碟糖醋魚……..自己一個食哂…好有食力呢~~~~~我都無信心可以食哂呢~~~~~~~~~~食飽飽屈媽媽請我食檸檬車露~一口氣吃掉三大球gelato~無視日益發福既驅體~



今年發現澳門好似開左好多食漢堡包既地方…其中一間係位於龍嵩街司法警察局再行上少少既Brick’s Burger~去試試~






地方唔算好大~不過都算幾乾淨光猛~





有人送左新眼鏡俾我~(即係我依家戴緊哥副~謝謝毛寶~)….其實同我之前哥副唔係太大分別~我之前哥副係由太陽眼鏡改為近視眼鏡~依家哥副就真係近視眼鏡框~戴得舒服好多~


其實未佩近視鏡架~做緊戲咋~下面哥張好似阿叔睇緊報紙咁~~~~



叫左個Brick’s傑克芝士磨菇牛肉堡$50…….我地加左$10變套餐….有埋炸洋蔥圈…..仲有汽水無限續杯(其實飲得唔多~)……..初頭仲以為塊扒好乾…..又唔怕喎~幾有肉汁~加埋磨菇和芝士挺不錯吃呢~洋蔥圈炸得也很可口~





Brick’s招牌薯條(義大利肉醬及芝士醬)$30…………好難頂……肉醬超級漏….食到我打哂冷震…………仲食唔哂…….我唔岩食呢類型薯條……..我淨係喜歡吃曬鹽和適量黑椒的波浪紋粗薯條~~~~




雖然呢間野唔錯…唔算太貴或者難食…..但畢竟我唔係太”好”美式漢堡呢樣野(m記例外)……所以年頭食過一次之外…到依家都無再食過~我是傳統中國人~還是比較喜歡米飯~






華~
今日咁成功咁搞掂左份文件~
真真多謝貞貞…tracy和nata~
感謝咁多位既翻譯協助~
我和冰冰實在感激不淺~
容後好好報答三位;]
謝謝你們呀~



叮噹blog呢個禮就快出啦~
請大家耐心等候~



其實…
我今朝一起身…
以為今日係星期四添呀…..
點解今個禮拜過得咁慢架……
好難頂呀個組合……;[



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-23日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-40日~

沒有留言:

張貼留言