2012年9月12日 星期三

公子龍年開年飯

今朝真開心~有康仔幫我買肥仔記薯仔雞翼米中辣~配搭Miko椰青水做早餐真係心曠神怡~匯報下噚晚星際自助餐既戰蹟先~好耐之前星際既生蠔有三款唔同國家揀既~不過整整下每次都係得一個國家……之前每次去都係澳洲生蠔~噚晚竟然係法國的~~~~~~~就係咁~我吃了20隻~(其實算少~)…..噚晚既法國生蠔有兩款的~好正呀~~~~~~~~~~不過唔知係咪噚晚太飽……訓極都訓唔著~~~~~~~~~~~~~



新年後又點少得公子開年飯呢~~今次選址係凱公子之前食過既一間大廈內的私房菜~



點解個個都有美肌效果架???我黑munk munk既~~~~



飲杯~~~~~sangria~~~唔知幾錢~~淨係知超大盆~~~差d飲唔哂~~~~





周打蜆湯$80~又係一大盆….七個人分…仲要可以每人兩碗~….抵到爛..又好飲~超多蜆肉….不過出去食飯都要30幾40蚊既一個湯~~~





生果沙律$190…………..又唔使咁貴呀….生果都無貴到咁je….估你唔到….仲要係橙呀…楊桃咁騎呢既配搭…………………….公子停哂手…………………….




白酒煮蜆$110…..又變番正常價….一大碟…..不過嫌佢有沙同埋無乜味!!




呢個堅好味!!!!!!Roast beef with bacon$420……超大舊!!!!!!超好味!!!配埋既哥個汁係絕配!!!!!!肉既生熟度剛好!!!!!!!!!!無啦啦既罐頭生果配菜係及時雨…食完煙肉漏漏地可以開番個胃~~





非洲雞$150…….都ok~記憶中薯仔幾好味~




忌廉馬介休$130….我既飛佛~~~~此時公子們已經飽到停哂手~~~~~~我仍然奮力抗戰~




海鮮飯$130…….個飯唔夠入味….有點失敗~





烚椰菜$100…..基本上烚椰菜加d鹽同橄欖油已經係perfect~





檸檬芝士蛋糕$110……我麻麻地呢隻質地既蛋糕!!




呢餐每人$240左右~佢基本上每晚只可以做一檯客~都算大件夾抵食~食完開年飯公子整年都會順利呢~七公子祝大家:事事順利~







今日放工哥時發覺…
天氣涼涼的…好乾燥呀~
而且個天仲早黑左添~
番到屋企媽媽就話:我煲左雪耳雪梨糖水滋潤下呀~
太好了~~~~~~~~~~~



佢地講到鄭多燕咁神奇…
唔得喇我今晚都要跳下先~~~~
跳多d為了能吃更多的東西~



噚日中午係whatsapp公子旅行group度..
討論緊去邊度食咩好~
實在有太多野食喇~~~~~~~~淨係知道去到mark大個口唔使合埋~
好緊張呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-16日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-33日~
原來仲有16日咋~~~~~緊張ing~
噚晚求得毛寶同我一齊諗法國行程~
放心哂~咁我去玩喇~

沒有留言:

張貼留言