2012年9月26日 星期三

自製生日禮物(1)

今日頭痛好了~有番d精神~~~不過到另一樣野…..人老左就點呀……風濕痛囉……..左邊腰骨打下既地方都冤冤痛(係連腰骨都痛…)…..搞咩呀……..我明明無跌親過喎~~~~~點解咁冤架~~~~~~



貞今年三月生日既時候….適逢係我去日本旅行之前~~~~~為左去旅行搞到資金有d唔充足~~~~於是貞生日的時候…..我無買禮物……我用我的手~做一份禮物送她~上網睇到呢朵花花好易整~用不織布整的~於是跟住整~(因我家有很多不織布呢~)….就由呢朵花開始諗整咩~






又係上網見到立體卡既做法~仲要係心形~~唔諗~~照住佢個樣畫~~~不過其實好難畫架……一路用電話望個圖…一路對住張紙計數計長度咁畫…..講真….哥晚畫完…我有d頭暈………




再痴落個封面張卡紙度~張紙係tiffany色架~兩隻色襯埋都唔錯喎~(其實因為我有呢兩隻色既紙~)




畫埋內頁~~~漸漸成形喇~~~~~~唔小心透露左佢幾多歲添~~~~~~~




個封面設計係咁架~~~~靚唔靚呀???????雖然我很窮~但我有很用心做這個生日禮物送你的~






好野~~~
今晚媽媽煲洋蔥煲雞湯~~~~
開心~~~~~
又有遠從日本來的手信~~謝謝~~~
有個好味飯團~~~有個七福神既鎖匙扣~~(岩哂七公子~)
仲有支我指定要買的無比滴(怪人)~~~~~
仲有仲有~~~~今晚有人請左兩個”哈緊大”既月餅我吃~
開心~~~~
如果快d到星期五會仲開心~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-2日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-19日~噚晚有乖呀~
唔只打開個gip架~
仲有執野入去架~

沒有留言:

張貼留言