2012年4月13日 星期五

Comic Mask

唔講唔記得架….今日原來係黑色星期五!!!最衰有人噚日已經提定我!!!衰人黎架!!不過就算佢唔提….fb都一定超多人講囉…..唔提咪好囉……安安樂樂咁過….一提左…就成日都凝住自己有黑運降臨!!不過都算好彩……除左又要我同哥個我唔鐘意既人一齊做左一陣野之外…今日都算係咁囉~感激感激~



噚日我咪講話哥個大頭app既….今日又有另外一個超搞笑既…我真係次次睇親都笑到標眼水囉….叫Comic Mask……有面具cover你個樣咁影…..那….遮住你個樣唔代表你唔使做戲架………無俾面具遮到既地方更加要交到戲先夠神似架!!好~有請我地既小t同毛寶~


點先~~我條眉係咪交到戲先~~毛寶個樣都好好笑呀~~~




好醜呀毛寶~~~~~~~~笑死我喇~~~~




我個鼻有交戲~~~~




呢張我做得唔錯喎~~~~~有無見到我好嬲既樣~~

我呢個樣同毛寶第一張個mask係一樣的~



你好靚呀毛寶~




話實在…咁多張我最鐘意係呢張~~~~~~~~~~~毛寶家姐話係fb見到我地呢張相時真係覺得我地好悽涼!!!佢話好想俾兩蚊我地去買野食~~~哈哈哈~~~笑死我喇~~~我自己見到都忍唔住笑呀~~~~~~~~~~~~~~~




哈哈~~唔知大家有無笑到….我次次睇完都超開心的~~真係笑到流眼水哥隻~~大家一齊笑下啦~然後大家都一齊有個happy weekend~~~哈哈哈哈哈哈~~:]

如果笑下我可以令大家開心d~我唔介意俾人笑下~





好喇好喇~~~
我執緊台灣d相喇~~~
下個禮拜應該可以出到台灣blog喇~~~
yoho~~~
請大家多多支持呀~~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-35日~
睇書好似話少女峰上面有郵筒寄信~
之前去過歐洲最北寄信…
今次好想試試全世界最高既郵筒寄一封信回家~

沒有留言:

張貼留言