2012年4月5日 星期四

青洲灶記咖啡

華…….又係好不容易先放工…….由九點鐘開波已經做到眼反反…….d時間過得超慢…….中午仲開左一個鐘OT………..食左半個鐘頭飯……..經過一個悠長既下午….復活節….終於離我不遠了~



應該好多人都知青洲灶記架啦~哥時好多人都去青洲嘆啡……不過後尾哥度好似要拆….所以開左係第二度…之後搬左去沙梨頭哥邊..我一直唔知係邊…….之後一個偶然既機會係條橫街見到佢!!即刻去食~


地址係:沙梨頭掙匠巷2B(口福館側)




叫左之前都有食開既野先….整個雲吞撈米食食~不過……一d都唔好味囉……雲吞麻麻……撈到d米又無味……..諗住加辣…….點知…佢個辣得個辣字……一d都唔香…一食入口….淨係覺得好搶喉…搞到我不停咳…..




毛寶叫左個腿蛋米…俾我笑佢無taste…..




唯一亮點:咖哩辣魚豬扒豬仔包……..唔講得笑…真係好好味….辣魚用洋蔥炒香過….加埋佢醃既豬扒…..脆脆的豬扒包….正呀~~~~~不過呢個包好似要成18..9蚊….但真係好好味~




不過佢比起以前少左d風味….因為以前係撻爛地既物體…..無裝修…..可以話簡陋…..依定雖然入左鋪坐得舒服左……但係硬係覺得唔同左好多咁…..客人比起以前少左好多添




可能大家追尋味道之餘…都講究風味~

因為我都覺得可去可不去了~我想要番之前哥種大排檔味~





今日點幾哥時個天超黑呀….
希望聽日唔好落雨啦…
我唔想落雨拖gip上車呀.. ;[
求求你啦~
同埋希望台灣都好天啦~



要預祝大家復活節快樂先~
希望大家都有一個開心/或者休息滿滿的復活節~~



報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-0日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-43日~
明天1205澳門飛~
應該可以睡飽飽先上機~
好開心和緊張呀~
兩年無去過台灣喇~
希望今晚訓得著~
大家要等我回來呀:]

沒有留言:

張貼留言