2012年4月11日 星期三

賈宝玉

今日都唔知係咩鳥日子~工作上…..似做緊走火警演習~哈哈~好正~算啦~總算叫做依家收左工~下巴粒暗瘡超大粒…我……噚晚除左鴨舌之外…仲食左豬肉紙~牛肉乾~蝦薯餅~鳳梨酥~全部都好好味呀~~點解台灣d零食都咁好味架~~~~搞到我粒暗瘡越黎越大喇~~但我今晚都係唔會停架~~我會繼續食零食~



舊年10月中度……過左次香港…為既係買左飛睇何韻詩既舞台劇—-賈宝玉~


有我同毛寶…仲有carmen一齊去睇~




之前有個一齊去西班牙時識既團友二姊姊推介我地去呢間勝香園…話好好味~所以我地就去試下喇~~係中環既…行左條超斜既斜路上去…..行到氣都咳…..我地都算早去到卦…11點幾…點知已經有一堆人排緊隊囉…..都排左成20分鐘度我地先有位坐低





係大排檔既形式….都算有幾多位….但都人頭湧湧!





叫左個鹹檸七飲~(但好似係鹹檸雪碧喎~)我係咪好老餅呀?

不過我覺得舊鹹檸好似唔好夠味~



叫左個牛油檸檬汁蜜糖脆脆…share黎食….9蚊….價錢都幾平既…不過食左一啖好似賴賴地野咁……怪怪地咁既……………………早知叫奶油脆脆就算….




再叫左個蕃茄雞奕公仔麵..22蚊…價錢可以~不過我覺得好淡…無咩味….蕃茄味都好似唔係好突出咁~有d失望~因為聽講呢度d蕃茄麵好好味~





我覺得上次去尖沙咀哥間星座冰室好味d喎~~d蕃茄牛肉雞翼麵超好味~好想再食~勝香園d價錢都ok既….不過我又覺得一般好食~(我個人意見咋!)…..食完之後見對面有間好似係咪叫九記牛雜??又係排左一堆人等開門…..一條街有咁多長龍店….利害!!不過聞落d牛雜味都幾香喎~唔知香港既blog友有無食過??我想知好無食呀~




食飽係哥條街行左一陣~附近d鋪頭都幾多野睇~






跟住就直踩去香港演藝學院去睇賈宝玉!!不過個地點唔好幾好搵囉…出左地鐵站跟佢既指示行……完全搵唔到路…..之後要行黎行去搵左好一陣先搵到!!…..好彩提早左去咋!!…之前睇人地講話如果無睇過紅樓夢既話….咁會比較難明呢個舞台劇…..所以我已經睇之前係屋企上網做定功課…睇一睇紅樓夢既故事簡介(係簡介咋~)




似唔似去睇首映呀~~





呢日我地係去睇兩點九既下午場!!




隻paul frank係咪好靚仔呢~~我地係坐樓上位~景觀都ok~





觀後感:er……..唔……..呀……………………………我………………訓左大半場………….左邊既毛寶隻眼矇矇下…..右邊既carmen直頭訓到有鼻寒……我聽到carmen隔離個女仔完場時話:華~~~好正呀~~我想再睇多場呀~~…………….但係我見到佢訓著左兩次囉…..咁我只能夠講…佢係一個忠粉!!…………可能我對紅樓夢真係唔熟……所以…訓著左都係在所難免的~~~~~~不過何韻詩唱live的確係幾得~因為我清醒既時候…就係因為聽到佢既歌聲!!

睇到成六點幾…我地話:早知行街同食野好過~



夜晚去左呢度食~




黎呢度食係因為:冬天既意粉屋有芝士火鍋食呀~~~~





我地叫左個三百蚊度既二人套餐一齊食~d料都有幾多既~



其實我最鐘意係點麵包食~~~~~唔好睇咁樣好似好少野….其實…..會好漏的……不過我都好鐘意食!!



另外再叫左個雞翼~




呢餐每人百幾蚊都ok既~我真係好鐘意吃芝士火鍋的~希望下個月去瑞士有機會食到啦~~







我今日偷聽到隔離個櫃檯同事問個阿媽…
個細路放幾耐復活節假….
佢竟然話:下個禮拜一先番學..
無天理呀…仲有邊間學校放兩個禮拜既復活節假??????



無線依家哥個十點半做既盛女愛作戰…
都幾好睇喎~
不過哥個winnie…
哈哈…..
好………………..



台灣d相我仲未睇呀~~
哈哈~~



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-37日~
噚晚攞起本瑞士旅遊書…
有心無力狀~

沒有留言:

張貼留言