2012年4月10日 星期二

蘭花泰國食館

hello~大家好~我番左黎喇…..不過我要講下我噚晚既可憐事蹟先…………….噚日係我地最後一日係台北……本身搭20:05班機番黎既…..我朝早九點打去澳航辦事處comfirm一下我張機票…..佢同我講話無問題……..兩個鐘之後打俾我(迫我聽左個長途電話)…..同我講話delay兩小時…叫我遲兩個鐘先到機場……咁諗住都算….都係飛22:05je…點知兩個鐘之後佢再send sms俾我話飛23:05……下………………………….已經做哂要做既野…又無野做….咪同媽媽係西門町睇左場戲囉………之後七點幾去到機場….個地勤同我講:飛23:45…….華….頂你咩澳航…….成點幾先番到澳門……..行李又出得超慢…我地哥兩舊行李差唔多係最後哥幾舊….不過我好醒目…我叫媽媽去的士站排隊等我…我負責等兩舊行李….我同媽媽講:我未黎到有車你讓下一個上先….總之你keep住排第一…..所以一攞完行李…我地就有得搭的士~搭得的士番屋企都兩點幾….執好d野….四點二先訓…..今日仲要番工…..可以維持正常既工作量…..所以我覺得今日既自己…好叻~



有一日行過….見到呢間餐廳….全間白色…咦~幾靚喎~行近d睇下~原來食泰國野架喎~


吸引我既….未係佢個餐牌….而係佢有個小牌掛出黎…寫住午市套餐38蚊~




於是搵日星期六中午去試….入到去首先第一句問佢:今日有無午市套餐呀??佢話有我同毛寶先好安心咁坐低~唔係好大地方…不過裝修同環境都ok~玻璃窗外仲有一張戶外檯~好似幾舒服咁~~不過夏天就唔好搞我喇~~




第一次試~叫左泰式咖哩雞飯….套餐有一杯凍飲仲有一個例湯….38喎….係邊度搵呀???仲要唔係茶餐廳~~~個咖哩汁整得好好味~~勁好撈飯的~~不過雞有d鞋~可接受~





毛寶叫既係海南雞飯餐~仲要係雞脾位~




呢度真係天堂~超平飯餐~




第二次去試左綠咖哩雞飯~唔怕太辣~好好味呀~~今次d雞有改善~




毛寶就叫左個冬蔭功雞肉和雞爪湯飯~都唔錯~~

見佢套餐新加左有麵同米粉~下次去試下~~真係幾唔錯架~





台北之旅既相未執呀~
請大家稍等~
我同媽媽都食得買得好開心~
日日腸胃都超順暢(因為食得太多~)
今日番到黎既晚餐…我地話要清一清
食左雜菜湯~
不過…..食完雜菜湯兩分鐘後…
我地就食老天祿鴨舌~
依家屋企有好多台灣特產呀~~
希望大家都喜歡我的手信啦~



唉….其實我今日成日都有d唔開心…
我知點解架…..
哈哈~
不過做人唔可以要求太多野……
我之前都試過咁樣俾人話一次….
唔想再咁樣俾人話~
其實我想………….
其實我覺得天秤座既我真係似傻仔一個;[



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-38日~
我好乖呀~去台灣都有買法國同瑞士既旅遊書番黎研究~
不過….依家得番一個報時咋~
嗚嗚…….
喊完….我要去執相lu~~~~

沒有留言:

張貼留言