2012年4月18日 星期三

台北吃吃吃之旅2012-04-07第二天Part 1(陰天勁大風)

噚日既好環境….今日已經消失得無影無縱……多野做…..個肚又不停肚餓地叫…..真可憐呀……衝到番屋企食左個鳳梨酥止肚餓~通常肚餓哥時個腦就會開始唔生性…..不停咁諗野食…….我頭先又諗起…..鹽酥雞…….不過….15蚊一包…我又唔捨得咁貴………如果…..有人………就好喇~(真話:如果毛寶請我食就好喇~)…..小i 推介我…原來我平時買開天神巷哥間鹽酥雞有一樣野叫燒燒賣….i話加辣好好味架…………頂..我好想食呀…仲有燒冬菇~~~~~~~~~~我流緊口水囉….



2012-04-07
Day 2—-Part 1(台灣台北)
之前哥晚唔知點解我同媽媽都唔係訓得咁好……好早起左身……諗住十點鐘先出門口…點知九點鐘就搞掂好…..早左出門口諗住去郵局寄埋信啦….點知我無留意到呢日係星期六….搵到郵局….但郵局無開…..要星期一臨走哥日先可以寄……好啦…..俾呢個小朋友飲杯咖啡先出發啦~~~~去左酒店隔離間Mos Burger~~~媽媽話杯咖啡都唔錯~






跟住就開始搭捷運出發~不過我唔知我講既捷運線個名岩唔岩…因為我以前睇書哥d名已經改哂…..而上網睇哥d又好似同我係現場睇到既有偏差…唔岩既話請多多指教呀~





第一站….我地搭藍色線…唔知係咪叫南港線…..搭南港線向永寧方向去到龍山寺站…..為既係….我地要去搵李錦利食品….地址:台北市康定路187號

都搵左好陣子….因為俾本旅遊書個地圖呃左我地囉…..行左一大段冤枉路…..



媽媽為既就係要買原個八仙果!!!!都唔平架….NT815=218.5hkd…..媽媽話好味喎




跟住都係搭南港線向南港展覽館方向….係忠孝復興站2號出口…就係SOGO喇….不過我地黎唔係為左行街~~而係要去位於SOGO B2層的鼎太豐呀~~~~SOGO地址:台北市忠孝東路三段300號~


好彩我地早黎咋~~等左三分鐘度…..超多人圍埋一齊整小籠包~



先黎前菜辣醃小黃瓜同埋四喜烤麩…小黃瓜夠哂清新唔太辣~四喜烤麩就同香港店差唔多~都幾好味~




主角來了~~~~~~我終於可以食到正宗既台灣鼎太豐既小籠包喇~~~~感動~~





台灣好味過香港喎~~~舊肉仔嫩d~皮厚度適中~夾好耐都唔怕爆漏湯汁~~~~d湯汁好正呀~~




酸辣湯~麻麻地~都係d上海鋪整既好味d~~




唔~~甜點係……黑芝麻包呢~哈哈~其實小i 之前推介我食既係紅豆餡的….但我見到有黑芝麻餡的….二話不說食呢隻~




咬開….wow~好香好香黑芝麻味呢~~~熱辣辣的好好吃呢~~有d對唔到焦~sorry~

黑芝麻太好味了~



呢餐係咪食左好少野呢…因為我地唔可以食太飽…因為仲有下一場~呢餐好似食左百幾蚊港紙度~~




食完行左一陣SOGO之後…我地就搭南港線去台北車站…..再轉淡水線直入淡水!!!就係因為呢個原因…我地唔食咁飽囉~~~一出捷運站唯一出口轉左再轉左直行…就會見到淡水老街喇~~~~見到淡水之前…我見到既係Mister Donut~




係咪香港都有???不過我地澳門無~~都仲有新鮮感~~去親日本台灣都會食…..我最愛係綠茶波堤~望見都覺開心~
IMG_1667



不過我今次淨係見到佢咋—-草莓波堤獅~~~~~好可愛呀~~跟我一樣可愛~(嘔嘔~)


都唔捨得食添~~~~





點解呀…
我真係覺得今日已經係星期五囉..
點解呀…
今個禮拜d時間過得咁慢架…
點解今日唔係星期五?!



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-30日~
華!!!!!!!!!!!!!好恐怖呀
淨番一個月咋..
我真係咩功課都無做呀…
點算呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言