2012年4月12日 星期四

BigHeadMaker

噚日就走火警演習……今日真係….慘慘呀…..迫住要同一個我唔鐘意既人一齊做野……..雖然我淨係睇住佢做….不過見住佢…我寧願我自己做番……………………..我今日有個感覺:我好想做野呀~~~~~~



哈哈…之前iPhone有個app叫BigHeadMaker….毛寶幫我地影左輯相….好好笑呀媽媽個樣~~~~








毛寶哥時為呢輯相改左個名做…”天與地”….因為哥時熱播緊陳豪林保怡同黃德斌套劇….我地係咪好夠rock呀~~我死都話自己係陳豪~~






今日呀….
有人話我:睇你個樣都無錢儲架啦..
我:邊個話架….痴線架你…
有人:你d錢都fing哂出去外面…
我:咩呀……咩外面呀…
有人:唔係咩你成日去旅行…..
我:..我有去旅行…但我都有儲錢囉唔該…..
呢條友話左我一輪……
傾傾下先發現….
呢個比我早出黎做野起碼廿年既人…
同我俾既家用係一樣囉唔該……………………………..
唔該哂~



今日阿i同我講…
i:喂…你到底係真係瘦左定係條褲好鬆呀..
我:本身條褲鬆囉….佢做到超闊
i:唔係囉你真係瘦左囉!
我:係咩….我覺得我自己肥番喎….我條手臂咪又係咁粗..
(阿i摸我條肥臂….)
i:唔係…你係瘦左…依家你已經同個肥字扯唔上關係!!
我:咁呀…話我係中等身型囉~
i:你呀..依家係中等偏瘦呀~
我:下~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
哈哈…係咩??但之前仲有人話緊我厚背….
不過屁屁就瘦左少少既…
但係我依家望望我自己個肥肚腩…
諗下噚晚我既晚餐係:雜菜湯->鴨舌->蝦酥->鳳梨酥…..
咁既人….會瘦到既咩…………………………
我要努力d希望可以著到S碼衫啦~~~



今日番番下工…
自己突然諗起梁詠琪好耐次前既一首”空港”
其中幾句歌詞…..
"當   喜歡過的人全失去
最著緊那個   就變得清楚
當   天國大門漸打開
世上還有那件事   使我想念最多?”
你地會想念d咩?



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-36日~
仲係咩都未plan過……….
淨係買左法國去瑞士既火車飛~
點算??有無人教我plan???

沒有留言:

張貼留言