2012年4月25日 星期三

台北吃吃吃之旅2012-04-08第三天Part 3(陰天)

今日chlo仔病了…..5點半後得我同小i兩個人並肩作戰………下午超勁攰……..不過我不得不讚下我地……兩個人都搞得掂~叻叻~臨時臨急搵人開ot…..點知一聽要開到今晚12點……er………..算喇…….我驚我有錢無命享~開到12點咪即係等如放工之後再番多日工….多謝哂~~依家個膊頭同條頸都超痛…..頂住呀!!



2012-04-08
Day 3—-Part 3(台灣台北)
買完糖村…係忠孝敦化哥頭行左陣~~行到有d攰攰地…..於是諗….不如提早去食飯~…..係去台灣之前兩個禮拜打電話黎訂既….叫胡同烤肉…..佢有幾間既…胡同係一號店….古月同係二號店….壺同係三號店….總其有5間~我地訂左一號店—-胡同….地址:台北市大安區敦化南路一段161巷17號…..網址:http://www.hutong.com.tw/……..係皮皮食過話好味介紹俾我既~~~上網睇過食評都唔錯~所以諗住同媽媽試下~






雖然係日式吧台燒肉…但裝修就有濃濃既中國風~




一眼望哂得咁多位架咋唔係好大…….左手邊仲有兩張可以坐到六人既台……無喇~所以…..爆………係有理由的~

而且有locker俾你擺隨身物品…等你食得舒服d~



我地訂七點半…不過太攰六點半到左….無有位佢安排我地坐係度等(最好啦~)….期間不停有無訂位既人入黎….得到既答覆係:要大約十點半到十一點先有位…….華…使唔使咁爆呀…好彩有訂位~期間佢不停同我地講:不好意思要再等一下下呀~(超kawaii聲)….勁有禮貌~仲俾定餐牌我地睇~可以俾大家參考一下下~~~其實你望落又唔算太貴既…d雞呀…豬呀………係牛就貴少少啦~




終於都有位坐喇~唔好講咁多~~黎杯梅酒同紫蘇酒先~~~超愛佢舊冰係一個圓球體~



梅酒好好味呀~~~



呢個真係不得不食呀….個名堂叫:蟹膏生干貝(NT220=59hkd)….即係帆立貝?帶子?上有生蟹膏…….華……….超好味呀~~~~~~~舊干貝超鮮甜~~~蟹膏食完有回甘….正到呀…個價錢唔貴丫~~~~於是食完之後…媽媽:麻煩再來一個~……真係好食得過份~




椒鹽霜降松阪豬(NT200=53.6hkd)….唔錯喎~唔怕鞋~






椒鹽杏鮑菇(NT120=32hkd)…..烤既秘訣係:唔使反面烤…只要你烤到佢一面有水出就食得~~~好味喎~~~~




澳洲和牛菲力(NT580=155.5hkd)….其實唔係咁少架…食咁幾粒先記起要影相~~~好有牛味呢~~~~





草蝦六隻(NT220=59hkd)…..正到癲囉~~真係好好味喎~~媽媽都忍唔住再來一客~


食第三客蝦既時候我自己唔小心係炭爐夾起佢時跌左落佢地張檯度…..我超驚講不好意思….點知佢話:無關係喇…………..仲要因為我無左隻蝦免費補左碟小花枝俾我….又係好好味囉~(等我試多樣野~但明明係我唔岩囉~)



呢度既特點係….你每燒幾塊肉…………佢就會換網~原因係佢地唔想你塊網太多黑色野影響第二d肉質….而且佢地會無咁難洗~




hehe~好難得既合照~




澳洲純種和牛厚切牛舌(NT680=182.3hkd)….呢個牛舌真係有d貴….不過….真係好正呀~~~~~~~一咬落去~d牛味除著肉汁散哂出黎~




其實佢地真係好忙囉…….吧台裏面做野….有人入黎或者走都要即刻樸出黎歡迎或恭送佢地走….落單….換網…..醃肉….上菜….幫客人睇下d燒肉……執台…..甚至洗野…..都係佢地係吧台入面做哂!!





頂級法式羊小排(NT120=32hkd)….呢個羊架….麻麻…..




味噌特選豬小排(NT160=43hkd)…呢個估唔到幾正喎~




之後因為佢唔記得幫我地睇火…..其中一舊豬有d燒焦左….仲有我又唔知跌舊唔知咩細肉既情況下……佢又補多左一小碟牛五花俾我地…..癲架…碟牛五花超好味!!!!




我諗真係一餐飯換左10幾次網都有~

就係呢個姐姐俾左好多野我地食~佢好好人~同我傾左好耐計~



呢兩碟就係送既牛五花同花枝喇~


胡同真係好好味呀~~~~~~~有機會我一定會再黎架~~不過價錢唔係平價烤肉黎架…..因為我地兩個人食都食左差唔多成1000hkd….不過我地真係食到好癲….又無睇價錢…好多野都係x2咁食~連酒都係x2~同埋胡同既烤肉係無醬料你點…..佢會幫你食之前輕輕醃一醃…..佢都係落d簡單調味…鹽呀胡椒之類~只會有d鹽巴同青檸俾你自己調味~係食d肉既原味~但你真係好正!!!而且全部人禮貌都好好~~印象非常之好~



食飽跟住就番左西門町….今日最後一個任務係:我要去買老天祿辣滷水鴨舌…..估唔到我地六點行過又係咁多人排隊……佢地臨收工之前又係咁多人排隊!!地址:台北市武昌街二段55號~~




痴線架我倆….食左咁多野….仲話要去食甜品!!!因為我地話去試下哥間噚日的士司機話台灣人唔食冰館d生果冰…係食楊記呢d古早味既冰!!地址:台北市萬華區漢口街二段38號……….就係我地住哥間萬事達旅店同一條街~




我叫左古早味既粟米花生冰……話實在粟米味係唔錯的…..毛寶一定鐘意食~花生就麻麻啦…..成個盤咁大!!!不過佢d冰你無味架…你食左一半又無哂料既情況下….就會無哂味~





媽媽超貪心….叫左紅豆粟米花生冰……真係超大個…..其實好多人都係叫一個兩個人分黎食…我地太貪心喇……….不過食左兩個咁大個加埋先40hkd~

同冰館兩種唔同既口味喎!!冰館(即依家既永康15)係少女味….牛奶生果冰….食到最底都有味……而楊記就古早味…….粟米味真係幾唔錯~但d冰就係淨冰囉……..味道黎講永康15嬴!!份量同價錢就古早味既楊記嬴~



最尾一日既戰利品~其實都唔係好多~飲冰室茶集個個都話好味…..我都無飲過~買番黎請公子飲咋~最叻買左兩本旅遊書囉~仲有粉紅粉藍色哥兩個糖村牛軋糖真係好好味呢~~






我要我既正能量~Mr.出場~想太多~(未睇過呢個版本~佢地個樣好搞笑~好舊呀~)
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=erHDSEhnm4A&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]承受過荒謬與幼稚藉口
沉默過之後 仍然繼續獨奏
像木偶 我總開不了口

想得太多 想得太多
可知我瑟縮在被窩
想得太多 失去了知覺 捉不到最初

若然忘掉我 用盡力去把你略過
若然情是錯 願從未愛過
若然懷念我 現在別再說當初

流星可信麼 怎相信因果
可知我偏偏想太多
自己在惹禍 避開你是折磨

好好記住我



噚日都唔記得講…
噚日朝早媽媽好早番左大陸….
朝早7點45分度無啦啦有人打黎屋企…
打第一次我唔理佢….佢響得超耐…
打第二次時我成個彈起….唔係媽媽有咩事下嘛..
於是即刻衝出去聽…
我:喂?
對方:……
我:喂!!!!!!!(喂得超大聲)
對方:呀…你係咪xxxx呀??
我:你講咩話?
對方:係咪得勝安記呀
我:(即時火起)….得!!!!!勝!!!!!安!!!!!記!!!!!!….唔係呀!!!!!!!!!!!妖!!!!!!!!!!!!!!!!
即刻吸佢線衝番上床再訓…….
我諗哥個野晨早俾我鬧到一面屁應該好不爽..
不過鬼叫你嘈醒我呀~



今日收到麥公子去台灣既手信呀~
有飯團有鳳梨酥有溫泉蛋~~
個飯團好好味呀~~
多謝呀~~~



今朝為了送薯餅給你…
我放棄了我最愛的早晨全餐~
你感動了嗎?



報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-23日~
報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-156日~
我可憐的星期三要過去了~
大家的星期三又是怎樣的呢?

沒有留言:

張貼留言