2012年3月29日 星期四

日本東京血拼美食之旅2012-03-14第四天Part 3(天朗氣清~)

訓到今朝四點咳醒左……一直咳…咳到八點半起身….超無癮囉…..不過最慘應該係媽媽…成晚俾我嘈住….sorry 媽媽~今日開工大吉了~不過個喉嚨ding成日好似有粒塵………超痕….令我不停咳咳咳….對住個客都係咁咳…..d客都唔知會唔會以為我肺癆…….我唯有同佢地講唔好意思…..然後行開飲杯水…….下晝番工我直頭含住舊薑係個口度……..狂咬薑汁令個喉嚨順番d…不過又俾人笑我老土了~不過已經好感激~唔再有界刀咁痛既喉嚨痛~



2012-03-14
Day 4—-Part 3(日本東京)
食飽飽蟹….跟手過對面馬路既花園神社求番支靚籤先~






好神奇~係鬧市正中間有座好安靜既神社~我地之前都有黎過~






一行到入去….有驚喜呀~~~終於係日本見到….一千零一棵既—-樱花呀~~~因為我地今年三月去因為之前太凍…..樱花都仲未開….要去到四月先開….所以見到呢唯一一棵~還是很開心的~~~~




雖然仲未係開得好密…但已經有好多花喇~~~已經令我地兩個好開心~~~白色的樱花~很美~







毛寶眼中的樱花樹~好美好美~我超喜歡呢張~




影飽就去求籤喇~求籤自需自覺的投下100円就可以伸手入去抽架喇~




左抽抽~右抽抽~




抽左我支籤喇~~~好驚~~因為之前三次其中一次試過抽到凶的~~




yoho~~~我抽到大吉的~~~~~~裏面d野完全唔識睇~~不過大吉就足夠了~





毛寶也很叻的抽到吉~





其實如果抽到凶的也不用怕~將佢放係呢度就可以化解~我地哥d都放左係度可以將我地既大吉同吉發揚光大~




樱花樹與神社~




行過少少…又見一棵~呢棵係桃紅色的~都好靚~不過呢棵真係得幾粒咋~





小小的鳥居~





超喜歡呢張自拍照~~好似好假咁key我地上去~~但我又好鐘意喎~




入屋叫人….入廟拜神….入神社要先洗手~應該同入聖堂掂聖水一樣~潔淨身心~….但唔知點解我臨走先見到佢…咁都..洗一洗啦~




下次有機會再黎呀~花園神社…..雖然唔係熱門神社~不過我都好鐘意呢度~希望下次有機會黎既時候會開滿樱花的~






報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-7日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-50日~
台灣旅行要預備定多個胃先得喇~
因為每一日既安排都有早餐午餐下午茶晚餐…
仲有無數小食~~
希望食得哂~

沒有留言:

張貼留言