2012年3月10日 星期六

我的生日會@高雅扒房Copa Sands2011

華~~好少星期六上黎~不過今日過了優悠的一天~本身約好了high tea…點知青蛙媽和青蛙b病了~取消了~所以今日出街買埋船飛….暖包之類(因為日本好似幾凍)….就番左屋企lu~噚晚超乖的~已經執gip….其實已經執得七七八八…係仲差一d聽朝仲要用既野放番入去就ok~!身與心都準備好要出門了~



生日當晚寶寶請我去想試好耐既餐廳食飯….就係金沙Sands入面間扒房…叫高雅扒房Copa~






入面環境都ok既~不過比較黑….令我有d眼訓~





扒房喎….有邊個估到扒房個menu會係咁中國式的??




之前上網睇人地d食評….話佢d麵包好好食…仲話食哂成籃……抱好大期望(因為我超鐘意麵包加牛油既配搭)…..結果係…..失望的…麵包真係無咩特別….牛油係幾好味既…d麵包我都係食左少少咋….




跟住….很不搭配地…我好似d美國大肥佬咁…叫左支啤酒黎享用呢一餐….係咪好怪呀..哈哈~~~




先黎既係:華~生蠔呢~~~~~~~好似有叫南非同法國的~好好味呀~都唔算太貴…30-40蚊一隻~~~很鮮甜呢~~生日有生蠔食~~好幸福呢~~





每人叫左個湯飲..一個酥皮湯..一個雜菜湯…不過我記性唔太好…我唔記得我係飲邊個湯喇已經..你知啦….畢竟過左….5個月~





前菜:鵝肝~好好吃~伴以焦糖脆蕉~~好夾呀~~~




我地淨係叫左一個主菜咋….因為我地下午茶係觀光塔食得太飽~梗係要食牛扒啦~不過都係有d過熟囉….但係好過Belon哥舊扒既……




好飽好飽…但係甜品係叫左兩個囉~一個係唔知咩雜莓or士多啤梨慕思?我都唔記得係咩….不過呢個一d都唔好食….認住佢!!




云呢嗱的梳乎厘倒是很好吃的~




多謝毛寶請我吃好吃的~




Copa d服務好好~不過舊扒差左少少~會再去…不過等有人係有員工折先會再去~

呢餐無記錯食左1400左右…我無記錯的話~(係生日先食咁好咋….平時無的~)生日記事完畢~所以我生日都係離唔開飲飲食食的~





報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-0日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-26日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-69日~
yoho~
今晚要早d訓喇~
因為係香港飛…太早又無機場船搭….
所以……要搭凌晨4點船過香港@__@”’
準時0955…香港起飛~
大家要想念我等我回來呀~
現在心情很緊張的~

沒有留言:

張貼留言