2012年3月21日 星期三

日本東京血拼美食之旅2012-03-12第二天(勁天晴+大風)



今日既早晨係美好架~因為今朝有小i幫我買的肥仔記薯仔雞翼米~好好味呀~~~不過食完即刻咀唇對上既人中坑位即刻標粒暗瘡出黎…..不過都值得既……無喇~去日本既渡假感覺搵唔番喇~~拜拜~~~下晝仲俾個叔叔鬧到我飛起…..但其實份野唔係我做架…….我問佢一句話噚日有無交野過黎….佢話:唔係我錯囉….係你地錯囉…你明唔明呀!!!…..我:我唔明喎…..(真係唔明喎….無頭無尾咁話係我地錯…又無講件事…我點會明..你當我超人咩…..)……仲有一個老油條超乞我憎的…我好少會憎一個同事…..但佢既態度真係令人覺得好乞人憎…..係咪事必要咁既態度??係你出聲…我以後唔會同你講任何一句野….唔係話係度做得耐就大哂架…好多做得耐過你既人都無會好似你咁衰囉!堅嬲!



2012-03-12
Day 2(日本東京)

呢日一大早起身………六點度就起身喇….查實都幾眼訓~因為之前一晚為左搭凌晨船又無咩點訓……第一晚係日本又食宵夜食到成點先訓………..我地住哥間酒店就係池袋駅東口附近喇~~~呢日既天氣…有d清涼~其實氣溫都係好清爽既…不過幾大風~





我地咁早爬起身….就係為左…..要去outlet買平野呀!!!我地去既係Sano Premium Outlets!!位於枥木縣….係新宿出發大約80分鐘車程~好彩之前哥晚去買左飛咋…都唔知本身坐巴士哥個新宿新南口JR高速巴士站搬到咁q遠!!單程車飛1300円=130hkd(單程)…..如果識上網買會有折…不過我唔識睇日文!!旅遊書介紹以呢個方法去outlet係最平同埋最舒服…如果搭JR哥d要轉好多次車…轉到頭都暈….仲要同搭巴士差唔多…….我地係搭最早哥班由新宿出發既車……08:10~其他時刻自己搵下啦~不過記住….日本d車既開車時間係十分的準!!!我地就係池袋搭JR去新宿…再係新宿搭車~



咁早人流唔算好多~



係候車室等緊上車~個肚已經勁肚餓~~好彩有係便利店買定我最最最喜愛食既飯團(120円=12hkd)同卵~喜歡飯同紫菜交融既一剎那~(左手邊哥種…中間哥種紫菜預先包好…所以唔脆的…)紫菜超脆~飯又好味~哀c~去台灣一定要食多多呀~卵都係咁好味~今日仲試左第二隻罐裝扭蓋粟米湯(120円=12hkd)….不過第一日飲哥罐濃味d好飲d~是日早餐食得好飽呀~~~~




係車上面訓到不醒人事…行去outlet途中又見到呢架車喇~





去到呢個咁空曠既地方…我真係覺得…有d凍喇…….睇下吹到我個頭~




呢個outlet都幾多野買架….最好自己上網查定有咩想睇…咁會行得快d有效率d同唔會漏~…網址:www.premiumoutlets.co.jp/sano/………去之前不妨上網睇睇佢有無優惠券….有時有遊客優惠…不過唔係個個牌子都有…睇你岩唔岩買….不過印左出黎先又無妨既~呢度風格似美國d outlet….夠哂闊落…..日本牌子又有….歐洲牌子又有…..不過唔建議你黎買歐洲牌子既野….因為睇過…好似Coach咁…我覺得好似折左之後…仲係澳門平d咁…….日本牌子就唔同喇….我地去as know as睇野…平時i.t.一件as know as既衫折左之後都要500幾….係呢度…..outlet價之餘…..仲要再有優惠……成個架………總之有紅點貼紙黏係價錢牌…任揀三件…..3000円=300hkd….痴線的!!仲要唔醜囉!!有線外套..有恤衫…t shirt….”褸”…褲都有…..痴線架……..唔買唔係人!!!!另外一間鋪頭減價…日本斗篷….250hkd..有找…係港澳…甚至韓國都搵唔到咁既款式同質地囉!!買到癲左!!


不過有d失望….因為agnes b已經執左…..上次黎買到超平又靚既卡片套………不過都有其他的~~連Beams都有~毛寶係呢度買得超開心的~



基本上行到一點左右就行完我地想行既野…..但我地買左1555班車仲有大把時間…於是我地就慢慢坐低食左餐飯……去左一間我地之前都黎食過專食蕎麥麵既鋪頭~先黎一個我很愛的玉子~暖暖的~加豉油~好吃~




我就點左呢個餐….因為我貪佢有蕎麥麵又有蛋蓋豬扒飯食….不過唔係平架…要成1300円=130hkd~不過蕎麥麵好好味呢~可惜豬扒麻麻地….





毛寶點了價值780円的淨蕎麥麵~早知我就唔貪心啦….叫淨蕎麥麵好了~




今餐食左200幾hkd~唔算平~不過我地有好多時間淨就坐係度超耐又傾計又寫postcard~




出番黎既時候可以揀係池袋落車~太好了~仲要比去新宿快半小時~呢個係我地成日經過既….睇書介紹…呢個貓頭鷹既建築物…..俾你估下係咩先~

估唔估到?係交番…即係警崗黎架~使唔使咁靚呀???真係要學叮噹講番句:千奇百趣…..豊島區貓頭鷹交番~



好啦~~係時候要影我地間房俾大家過下目….我地間房……………..細到….好似苗僑偉同郭羨妮間蝸居咁~真係一眼睇哂喇….最多仲有個超細既廁所囉~(因為我地偷雞訂好平既房~)




不過個景就幾好既~因為我地住係30樓~





我成日望好耐既自動販賣機~因為好多選擇~目不暇給~




六點幾過到新宿~~梗係要去買番串我好喜愛既百果園生果串食下啦~~首選菠蘿~唔知點解百果園既菠蘿真係真係好好味又超甜的~(唔似浸過糖水~)…100円一串~




睇完新宿伊勢丹本館4樓(睇毛寶想睇的mastermind japan)….我地有更重要既任務….就係落去地庫超級市場層去為我地今晚既晚餐奮鬥奮鬥一番~點解咁講?….因為佢d壽司刺身過左七點之後..就會有割引(減價)…其實日本大部份既超級市場都有~….有d會低至半價~好多攞住割引貼紙既叔叔哥哥開始貼貼貼(唔知大家有無睇開高木直子既繪本….佢就有係入面講過呢d遊客未必知既野~~佢稱呢d貼割引貼紙既人為割引英雄~)…..所以要金晴火眼咁睇住你想買既壽司或者刺身~唔好俾人搶走~(有好多家庭主婦買的~)不過我地到哥時未夠七點….所以未開始大割引!!…我地行黎行去行左超耐……..開始揀野食….揀揀下俾我地見到…有d姨姨會攞埋去俾割引英雄望望…..原來割引英雄會將個最低價直接貼落去你盒刺身或壽司度…於是我同毛寶照做…第一次…失敗….最後發現一個後生既割引英雄割得最多~於是我地車輪轉呢位割引英雄~成功減至最抵價~yoho~



呢d就係我地既戰利品喇~~~~右上角哥盒吞拿魚壽司…由原本既580円…割引250円…變成330円=33hkd…..好抵呀~~~仲好好味添~~應該買多盒先岩~~~中間右邊哥盒壽司割引左400円….有甜蝦有三文魚子有海膽有帆立貝有墨魚有吞拿魚….580円=58hkd咋~~仲有中間左手邊既牡丹蝦壽司加兩粒青瓜卷….也成功割引500円…..即係680円=68hkd…好好味呀~~~呢餐大約200幾蚊囉~~好滿足呀~~多謝割引英雄~




我地仲係酒店間family mart買左關東煮~~好好味呀~~蘿蔔…芋絲同埋海帶都好好味~~搞到我心諗去台灣便利店都要食一食(不過台灣d蘿蔔到夜晚就會好快無哂~)~~~~d刺身壽司好好味好靚呀~~




呢d就係第二日係outlet既戰利品喇~~買左件褸….披肩….超靚斗篷….線外套和恤衫(as know as的…同毛寶夾份..佢買條褲..我買呢兩樣…三件3000円~)……全部都超喜歡的~~五樣野加埋900hkd有找~開心得要跳起~~好想下年再去~~




呢晚又有去24小時超市SEIYU買零食做手信~~都幾抵又多選擇~最上哥兩盒蕉仔叫Tokyo banana….超好食的~係新宿JR駅內買的~超好吃~左手邊簡直係極品…軟軟的香蕉蛋糕….內有…超多的香蕉cream…..真的超好吃~16個裝好似係1500円….因為我想入gip所以提早買….如果你忍受到hand carry既話…係成田機場內duty free買會平d架~(好似平20幾hkd一盒)






點解…
原來聽日只係星期四…
點解聽日唔係星期五…..
點解呢個禮拜d時間過得咁慢咁既…



報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-15日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-58日~
我噚晚超叻的~
我打去台灣馬辣火鍋訂位~(其實試打左好多次先成功..)
佢真係超多人囉….
我早兩個禮拜多d訂位…
4月7日星期六….
居然三點半前或者九點半之後先有位…..
sad…..星期日都係…
於是退而求其次…約左去台灣既第一日食…
終於都有位喇八點半~~
鼓掌~~
噚晚plan行程plan到我超眼訓的~

沒有留言:

張貼留言