2012年3月7日 星期三

我的生日會@美心亨利2011

點….解……點解我硬係覺得今日係星期四….點解….點解聽日唔係星期五………………同d客講野講到喉嚨超乾…..出面等緊d人又嘈…..不如公司整個咪俾我地啦…..哈哈…好似幾好喎~保住我把靚聲~快喇快喇~番多兩日工就放假喇~加油呢~~~~~~~~~今日見你番左黎~精神左又紅潤左~雖然瘦左d~不過都放心好多呢~



hehehe~今次篇blog會比較多相….不過原諒我啦~我生日會d相黎架~~今次幫我慶生既係七公子+小 i bb呀~~~~~(仲有尖子囉…哈哈~)






今次選擇既地方係美心亨利….應該係屬於葡餐啦~呢間野開左超耐….係正西灣咖哩屋隔離…..但係我做左咁耐澳門人….我都未去過囉…成日話想試….但有時去到無訂檯佢好多人會無位….都係試唔到…適逢舊年生日同七公子+小 i bb食飯….就諗起呢度~




薯蓉青菜湯~好味~




葡式檸檬汁炒蜆….好好味呀~~d汁我地仲用黎點麵包食~




焗釀蟹蓋~好好味呀~~好足料~




我想食既牛肋骨~~呢個都好好味~~




朗公子想食既….焗馬介休(定燒呢?哈哈唔記得左~)…超~好食~我本人都幾鐘意食馬介休呢個葡國咸魚整既餸~咩忌廉焗馬介休呀…薯絲炒馬介休呀我通通喜愛~呢個好味喎…..個面焗到脆脆地~舊馬介休唔怕太鹹…..伴碟既薯仔充滿橄欖油香~成個餸連伴碟既薯仔都係十分鐘內全部消失!!(其實洋蔥都超甜~)去呢度食既話推介叫呢個~




非洲雞~ok~




乳鴿~無咩特別印象…應該係唔難食又唔算好好吃哥類~不過葡餐重點唔係呢樣…人少既話可以唔叫~




炒雜菜同海鮮意粉~好味~!





食左咁多野八個人1400蚊~合理~加上好食~有一點懷舊餐廳味~值得推介~不過記得訂位..我有電話:28556251~臨走時聽到有人食石燒牛扒….炸炸聲…超香超吸引~~!!我下次要試呀~~~~





跟住……………我個生日蛋糕呀~~!!第二個~~!!




個蛋糕係貞公子親手去學去整俾我架~~!!我好感動呀~~!!好靚呀~~!!




除了毛寶之前整過生日蛋糕俾我……第二次有朋友仔整生日蛋糕俾我呀~!(之前waiwai都有整過雪糕蛋糕俾我~~)….總覺得有人親手整生日蛋糕俾朋友仔係一件幸福既事~~呢個蛋糕內外兼備~~!!樣又靚!!個朱古力味仲好好味~~!!仲有脆脆係裏面架!!!好好味呀~~這是貞貞送我的生日禮物呢~~!!好感動~唔講唔得~~有一次超驚喜….某年生日係我既生日聚會度….貞貞係MGM飲飲下野….行出去佢地個鋼琴度…..彈左兩首我好鐘意既歌送俾我做生日禮物….我相信佢鼓起好大勇氣~~!!(因為在場有好多唔識既人飲野)




你親手做的蛋糕….我許既願應該會特別靈~





多謝三公子~朗公子~麥公子~杯公子~凱公子~小 i bb的出席~*3*









帥氣大合照~




好味道~~~~!!好味道~~!!多謝貞貞~





送禮物時間~~多謝你地呀~~窮人的第一對名牌耳環~~好靚呀~~我去飲實帶~~






朗公子仲自製多一張生日卡俾我~感動~~!!




毛寶用泥膠:](泥膠=Lego~)砌左個T字送俾我*3*好鐘意呀~多謝你咁有心思~





這個女孩超細心的~~!!佢話見我個blog話就黎用哂卸妝水…..無錢買…即刻識做~~!!*3*

好開心好開心好開心~多謝大家賞面出席我既生日會~~多謝大家對我的愛~~!!



食完飯之後我地去左貞貞既新居參觀~~買左兩支酒上去歎~好正呀~






今晚晚餐食左姑媽整既燴馬介休~
好正呢~



報時:距離日本東京血拼美食之旅仲有—-3日~
報時:距離台北吃吃吃之旅仲有—-29日~
報時:距離法國瑞士塵世美之旅仲有—-72日~
希望去日本順順利利~
玩得開心~食得開心~
買到流血不止~(er….其實….無乜錢可以俾我流血不止喇~)

沒有留言:

張貼留言